رئیس هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی فراهان خبر داد
رئیس هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی شهرستان فراهان گفت: مسابقات فوتسال جام نوروز در شهرخنجین برگزار و تیم امید شهرداری این شهر قهرمان شد.
کد خبر: ۹۱۲۳۰۳۹
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲

سردارپور رئیس هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی شهرستان فراهان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی گفت: مسابقات فوتسال جام نوروز با حضور ۶ تیم در  بخش خنجین برگزار شد.

وی افزود: در روز پایانی این مسابقات، تیم امید شهرداری خنجین توانست با نتیجه ۳ بر یک تیم امیرآباد را شکست و به مقام قهرمانی دست پیدا کند و امیرآباد به مقام نایب قهرمانی این دوره از مسابقات نائل آید.

سردار پور تصریح کرد: تیم رکین هم در یک بازی زیبا و جذاب موفق شد با استفاده از هنر گلزنی بازیکنان خود و در یک رقابت پر گل ۸ بر ۵ تیم شهدای خنجین غلبه کند و جایگاه سوم را به دست آورد.

رئیس هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی شهرستان فراهان اظهار کرد: در اختتامیه این مسابقات که با حضور شهردار خنجین، رئیس شورای اسلامی شهر خنجین، سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان فراهان و دیگر مسئولین در سالن شهدای شهر خنجین برگزار و به رسم یادبود به تیم ها  و نفرات برتر مسابقات حکم قهرمانی، مدال، کاپ قهرمانی و جوایزی نفیس اهدا شد.

ارسال نظرات