خبرهای داغ:
رییس پلیس راه استان قزوین

مسافران، سفرهای غیرضروری را لغو نمایند/ترافیک سنگین در محور کرج قزوین

سرهنگ بیگلری گفت: براثر بارشهای امروز و دو روز آینده، احتمال طغیان رودها وجود دارد لذا از مسافرین محترم درخواست میشود طی این روزها، جهت حفظ سلامتی خود و خانواده، سفرهای غیرضروری را لغو نمایند و رانندگانی که از آزادراه های استان قزوین عبور می کنند در روزهای پایانی تعطیلات نوروز مراقب لغزندگی جاده ها باشند.
کد خبر: ۹۱۲۳۰۱۶
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۲

سرهنگ نصرالله بیگلری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: در روزهای پایانی تعطیلات نوروزی به طور معمول میزان ترددها در مسیر بازگشت افزایش می یابد و لازم است که رانندگان با رعایت فاصله طولی و سرعت مناسب نکات ایمنی را رعایت کنند.
وی گفت: در حال حاضر محور کرج قزوین ترافیک پرحجم، محور قزوین رشت و قزوین زنجان نیمه سنگین می باشد.

رییس پلیس راه استان قزوین اظهار کرد: با توجه به سامانه بارشی جدید، از بعدازظهر امروز بارش برف و باران بر آسمان استان حاکم است که به ویژه از فردا و دوشنبه این بارشها شدت خواهد گرفت.

سرهنگ بیگلری عنوان کرد: براثر بارشهای امروز و دو روز آینده، احتمال طغیان رودها وجود دارد لذا از مسافرین محترم درخواست میشود طی این روزها، جهت حفظ سلامتی خود و خانواده، سفرهای غیرضروری را لغو نمایند و رانندگانی که از آزادراه های استان قزوین عبور می کنند در روزهای پایانی تعطیلات نوروز مراقب لغزندگی جاده ها باشند.

سرهنگ بیگلری اظهار کرد: از رانندگان تقاضا می شود برای بازگشت از آزادراه های استان قزوین برنامه ریزی و زمان بندی مناسب انجام داده و با پرهیز از عجله به مسیر خود ادامه دهند. گفتنی است راههای مواصلاتی استان قزوین، ارتباط 12 استان کشور را برقرار می کنند.
ت

ارسال نظرات
پر بیننده ها