خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: مسئولان باید روحیه تنبلی، بی تفاوتی و نگاه به خارج را کنار بگذارند.
کد خبر: ۹۱۲۲۹۶۸
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰

حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا رستگار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اهواز اظهار کرد: یکی از برکات انقلاب به ویژه دفاع مقدس رقم زدن صحنه‌هایی است که مشابه آن کمتر یافت شده و فقط می‌توان آن را در جنگ‌های صدر اسلام و ایام عاشورا جستجو کرد.

وی افزود: صحنه‌هایی که در حقیقت به نمایش گذارنده تمام فضائل اخلاقی است و به همین خاطر این صحنه‌ها ماندگار خواهند بود؛ همانطور که صحنه جنگ‌های حضرت محمد (س)، امام علی (ع) و امام حسین (ع) در عاشورا ماندگار شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان تصریح کرد: یکی از برکات انقلاب اسلامی و به فرموده مقام معظم رهبری فناوری‌های انقلاب همین راهیان نور هستند که برای نسل سوم و چهارم که توفیق حضور در هشت سال دفاع مقدس را نداشته و حماسه‌های آفریده شده از سوی رزمندگان و تکرار تاریخ اسلام را ندیدند، بهترین مصداق است.

حجت الاسلام رستگار با تأکید بر اینکه همواره باید این راه و مسیر شهدا را با حضور خود در صحنه‌های مختلف تکرار کنیم، گفت: مناطق عملیاتی تنها یک سرزمین خشک نیستند بلکه محتوایی دارند که بیانگر تمام فضائل اخلاقی و فضیلت‌های بشری است که رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس آنها را خلق کردند.

وی با اشاره به اینکه هر حضور در کاروان‌های راهیان نور به معنای حیات دوباره و مصمم شدن افراد است، ادامه داد: چه بسیار نوجوانان و جوانانی که در این کاروان‌ها حاضر و مسیر آنها ۱۸۰ درجه نسبت به قبل از حضورشان تغییر پیدا کرد؛ این تأثیرگذاری راهیان نور را نمی‌توان در هیچ کجا جستجو کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان با اشاره به افزایش حضور راهیان نور در خوزستان نسبت به سال‌های قبل اضافه کرد: جوانانی که باید به دنبال تفریحات خود باشند ولی با عشق، شور و شعفی مثال زدنی در مناطق عملیاتی دفاع مقدس حضور پیدا می‌کنند.

حجت الاسلام رستگار با تقدیر از حضور روحانیون در هر اتوبوس کاروان‌های راهیان نور گفت: حضور این روحانیون مانند حج و زیارت و عتبات فرصت مغتنمی است تا زائران از این موقعیت نهایت بهره مندی را داشته باشند؛ بسیاری از جوانان و نوجوانان از حضور روحانیت ابراز رضایت داشتند که در این راستا باید از بسیج طلاب، روحانیت و ائمه جماعات تقدیر کرد.

وی با اشاره به اینکه خداوند اراده کرده تا این ملت به اوج برسد و بر اساس منویات مقام معظم رهبری به اوج هم خواهد رسید، یادآور شد: ایران در مقایسه با اول انقلاب که هیچ کسی کشور را نمی‌شناخت و قبول نداشت، دنیا باور داشت که دین افیون ملت‌ها و ابرفرهنگ یعنی فرهنگ غرب و حتی نخبگان باور به اتمام انقلاب را داشتند ولی خوشبختانه انقلاب ۴۰ ساله شده، اتهام دین برطر، شده، هیمنه شرق و غرب فرو ریخته و هسته‌های مقاومت در دنیا پایه گذاری شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان با اشاره به اینکه امروز هیچ معادله‌ای در دنیا بدون نظر جمهوری اسلامی قابل حل نیست و تحولات بین المللی با اراده مردان جمهوری اسلامی می چرخد، گفت: به حول و قوه الهی این انقلاب به انقلاب حضرت حجت متصل می‌شود.

حجت الاسلام رستگار بیان کرد: بگذارید تا دنیای استکبار از ما عصبانی باشد و از خشم بمیرد ولی انقلاب اسلامی همانطور که در کشور به قدرت بازدارندگی رسیده بلکه توانسته تمام کشورهای متعهد با خود را دارای امنیت کند؛ با همت حق تعالی این قدرت را فراگیر و همانطور که شوروی ابرقدرت شرق فروپاشید، ابرقدرت غرب را نیز متزلزل خواهد کرد.

وی عنوان کرد: دشمنان برای نابودی جمهوری اسلامی تلاش‌های بسیاری دارند ولی زحمات دنیای استکبار بیهوده هست و بهترین مصداق نیز حضور جوانان در صحنه‌های مختلف است؛ با وجود صحنه‌های مختلفی که دشمنان در ماهواره‌ها و فضای مجازی برای انحراف جوانان به نمایش گذاشته می‌شود ولی جوانان هوشیار هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان اضافه کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری، شهید حججی برای همه حجت شده و حتی برای ما که دشمن با وجود تلاش‌های بسیار نتوانسته کاری انجام دهد؛ دشمن خواب‌هایی دیده ولی بنا به فرموده مقام معظم رهبری سال ۹۸ سال فرصت‌ها، پیروزی‌ها، افتخارآفرینی و برطرف کردن مشکلات با همت جهادی انقلابیون خواهد بود.

حجت الاسلام رستگار خطاب به مدیران اجرایی گفت: مسئولان اگر بخواهند بمانند باید روحیه تنبلی، بی تفاوتی و نگاه به خارج را کنار بگذارند؛ آنها باید نگاه به داخل کشور و اعتماد به جوانان داشته باشند.

وی در پایان تأکید کرد: بنا به فرموده‌های مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب باید با اعتماد به جوانان و گاه به داخل از این گردنه عبور کنیم و هرکسی عقب ماند خودش ضرر کرده و این انقلاب ماندنی است و پست‌های کلیدی جهان را به دست می‌آورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها