نماینده‌ مردم بروجن در مجلس گفت: فعالیت نیروهای سپاه، بسیج و ارتش در استان‌هایی که دچار سیل شدند قابل انکار نیست و حضور به موقع، دلسوزانه و جهادی این نیروها در بحران باعث دلگرمی است.
کد خبر: ۹۱۲۲۹۵۳
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ خدیجه ربیعی اظهار کرد: سیل‌های اخیر و بحرانی که در کشور به وجود آمد به دلیل عدم دقت کافی در تشخیص و همچنین عدم نظارت صحیح در زیرساخت‌های کشور است.

نماینده‌ مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در کمیسیون شوراها، کمیسیون اجتماعی و همچنین کمیسیون عمران باید در خصوص ناقص بودن زیرساخت‌های کشور بررسی‌های لازم صورت گیرد، ادامه داد: متاسفانه علیرغم هشدارهایی که در مورد جو ناپایدار کشور داده شده بود بعضی از عوامل و دستگاه‌های اجرایی حضور نداشتند که نشان از بی‌مسؤولیتی است و باید برخوردهای کافی در این خصوص صورت گیرد.

ربیعی در پایان با بیان اینکه فعالیت نیروهای سپاه، بسیج و ارتش در استان‌هایی که دچار سیل شدند قابل انکار نیست، خاطرنشان کرد: حضور به موقع، دلسوزانه و جهادی این نیروها در بحران باعث دلگرمی است و جای قدردانی و شکر دارد، امید است با همکاری یکدیگر مشکلات را مدیریت کرده تا از بحران‌ها سربلند خارج شویم.

ارسال نظرات