مدیر کل کمیته امداد امام خمینی ره با بیان اینکه سال گذشته 2 هزار و 860 حامی به طرح اکرام ایتام و محسنین اضافه گردیده اند، گفت: ۳۶۰ فرزند محسنین در چهارمحال و بختیاری همچنان بدون حامی هستند.
کد خبر: ۹۱۲۲۹۳۵
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ علی ملک‌پور بابیان اینکه 4 هزار و ۵۰۰ نفر یتیم و فرزند محسنین در سامانه این نهاد ثبت‌نام شده‌اند، اظهار کرد: ۱۴ هزار حامی از آن‌ها حمایت می‌کنند که ۲۷ نفر از این مجموع افراد نیکوکار از کشورهای خارجی و یا ایرانیان مقیم خارج از کشور هستند. 

 
این مقام مسئول گفت: ۲۷ حامی خارج کشور از ۲۰۰ یتیم استان حمایت می‌کنند. 
 
وی با بیان اینکه سال گذشته 2 هزار و 860 حامی به طرح اکرام ایتام و محسنین اضافه گردیده اند، گفت: ۳۶۰ فرزند محسنین در چهارمحال و بختیاری همچنان بدون حامی هستند.
 
مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه طرح محسنین شامل فرزندان مددجوی دارای سرپرست ناتوان است، ادامه داد: نیکوکاران علاقه‌مند به مشارکت در «طرح محسنین» و «اکرام ایتام» می‌توانند با مراجعه به سایت mohsenin.ir و emdad.ir/ekram یا ادارات کمیته امداد در سطح استان در این طرح ثبت‌نام و با پرداخت ماهیانه حداقل ۵۰ هزار تومان سهمی در رشد و بالندگی این خانواده‌ها داشته باشند. 
 
ملک‌پور اضافه کرد: حامیان می‌توانند با هماهنگی کمیته امداد استان از محل سکونت فرزندان مورد حمایت خود بازدید و نسبت به رفع دیگر مشکلات آن‌ها نیز اقدام کنند. 

 

ارسال نظرات