از 5 هزار تومان عیدی پسر بچه ساروی تا 5 میلیون تومان دکتر و بازاری برای سیل زدگان جمع آوری و ارسال شد/ کمک علویان طبرستان به سیل زدگان گلستان

نیرین خاطرنشان کرد: جالب است بدانید مبالغ کمک های نقدی به سیل زدگان از 5 هزار تومان که پول عیدی یک پسر بچه بود شروع و به 5 میلیون تومان رسید، پس از آن اقدام به خرید ۱۰۰بسته لوازم بهداشتی، ۱۰۰بسته نان، ۲۰۰ کنسرو ماهی، ۱۰۰باکس آب معدنی، ۱۰۰ بسته لباس زیر زنانه و ۵۰بسته پوشک بچه کردیم.
کد خبر: ۹۱۲۲۹۱۱
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، در پی گذشت حدود دو هفته از بروز سیل در استان‌های مازندران و گلستان هنوز آب‌گرفتگی در برخی مناطق سیل‌زده وجود داشته و وضعیت معیشتی مردم را مختل کرده است، مردم سیل‌زده در شهر و برخی از روستاها مجبور به ترک منازل شدند، و کسانی که جایی برای رفتن نداشتند همچنان در خانه‌های پر از آب زندگی می‌کنند، این تمام ماجرا نیست... و سیل سین هشتم سفره‌های عیدی امسال‌شان شد و با خود سرما و محرومیت را به ارمغان آورد.

خوشبختانه هنوز روح همدلی و همدردی در دل مردم زنده است به گونه‌ای که می‌توانیم با صدای بلند فریاد بزنیم که مردم سیل زده گلستان و مازندران تنها نبوده و نیستند و با هم این بحران را پشت سر خواهیم گذاشت.

کمک‌های مردمی توسط کانون فرهنگی هنری امام (ع) شهرستان ساری به دست مردم سیل‌زده ‌آق‌قلا رسید؛ بنی آدم اعضای یکدیگرند که در آفرینش ز یک گوهرند. در ادامه مصداق واقعی جمله بالا را می‌خوانید؛

رضا نیرین مدیر مسؤول کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) یا همان خیریه ۱۱۰ ساری در این باره گفت: پس از جاری شدن سیل در مازندران و ایجاد خرابی‌ها بسیار متأثر شدم و تصمیم گرفتم در حد توانم همراه با بقیه خادمان برای کمک به مردم سیل‌زده اقدامی انجام دهم، در همین خصوص نشستی با اعضای خیریه برگزار کرده و به بررسی مکان‌هایی از استان که دچار بیشترین آسیب شدند پرداختم.

وی در ادامه گفت: بعد از انجام بررسی‌های لازم متوجه شدم که شهر آق‌قلا استان گلستان دچار آسیب بیشتری نسبت به شهرهای استان خودمان شده است، ب بسم الله را گفتم و تلاش کردم بفهمم مهم‌ترین مشکلات مردم این شهر و توابع اطراف آن چیست، و پس از آن لیستی از اقلام مورد نیاز تهیه کرده و از اعضا خواستم تا با اطلاع‌رسانی کمک‌های مردمی را جمع کنند.

نیرین خاطرنشان کرد: جالب است بدانید مبالغ از  5 هزار تومان که پول عیدی یک پسر بچه بود شروع  و به 5 میلیون تومان رسید، پس از آن اقدام به خرید ۱۰۰بسته لوازم بهداشتی، ۱۰۰بسته نان، ۲۰۰ کنسرو ماهی، ۱۰۰باکس آب معدنی، ۱۰۰ بسته لباس زیر زنانه و ۵۰بسته پوشک بچه کردیم.


این مسؤول افزود: با اعضای خیریه راهی استان گلستان شدیم، وقتی به شهر آق‌قلا رسیدیم دیدیم که شهر در محاصره آب است، خودمان را به پایگاه کمک‌رسانی رساندیم، خودرو حامل کمک‌ها آماده بارگیری شد قرار شد کمک ها به روستاهای چین سیبلی و قوش تپه برده شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها