معاون‌ توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید بر تشکیل کارگروه گلزار شهدا جهت مزار آسیب‌دیده شهدای مناطق استان، ارتباط با بنیاد مسکن، بیمه، بانک‌ها، ارتباط مداوم با ایثارگران خسارت دیده سیل، شناسایی و برآورد خسارت تاکید کرد.
کد خبر: ۹۱۲۲۹۰۴
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، «سیدمنصور میرمرادی» معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور  در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی ستاد بحران سیل اخیر مازندران با موضوع بررسی وضعیت منازل مسکونی و باغات کشاورزی ایثارگران آسیب‌دیده سیل اظهار داشت: تاکنون 189 مورد از منازل، باغات و اماکن تجاری ایثارگران بر اثر سیل اخیر آسیب دیده است.

وی افزود: بیشترین خسارت مربوط به منازل مسکونی خانواده‌های شهدا و ایثارگران در شهرستان سیمرغ بوده است.

میرمرادی با گرامی‌داشت یاد و نام شهدا و ادای احترام به مقام والامقام شهدای مازندران با ابراز همدردی با حادثه‌دیدگان سیل اخیر مازندران، تصریح کرد: اقدام به‌موقع در جهت زیرپوشش قرار دادن جامعه ایثارگری و بهره‌مندی آنان از خدمات بیمه ای یکی از مهم‌ترین وظایف بنیاد است که باید بصورت اختصاصی مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: بنیاد شهید در صورت بروز مشکلات احتمالی و حوادث غیر مترقبه، در زمینه ارائه خدمات بیمه ای به ایثارگران موفق عمل کرده است.

میر مرادی با اشاره به اینکه اطلاع‌رسانی بیمه ایثارگران به‌عنوان یک اصل مهم در بنیاد محسوب می‌شود، تصریح کرد: همه ما باید با تلاش مضاعف، آگاهی بخشی، همت بلند و همدلی بر سختی‌ها و مشکلاتی که برای جمعی از ایثارگران در سیل اخیر به وجود آمده است غلبه کرده و نگرانی و دغدغه‌های این افراد را به حداقل برسانیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: باید از تمام ظرفیت‌هایی که در استان وجود دارد و قانون‌گذار تعریف کرده برای رفع مشکلات ایثارگران آسیب دیده سیل استفاده شود.

وی با بیان اینکه امروز رواج دادن فرهنگ بیمه در میان جامعه ایثارگری یکی از وظایف مهم بنیاد است که باید اطلاع‌رسانی بیشتری صورت گیرد، افزود: بنیاد نقش هماهنگ کننده در جهت تسهیل و تسریع کار خدمات‌رسانی به ایثارگران در چنین مواقعی را دارد و با تدبیر باید کارها را مدیریت و ساماندهی کند.

میر مرادی درباره پایش سلامت ایثارگران آسیب‌دیده سیل اخیر، افزود: حوزه بهداشت و درمان به منظور جلوگیری از شیوع بیماری، اقدامات پیشگیرانه را در جهت سلامت این افراد انجام دهد.

معاون‌ توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید بر تشکیل کارگروه گلزار شهدا جهت مزار شهدای آسیب‌دیده، ارتباط با بنیاد مسکن، بیمه، بانک‌ها، ارتباط مداوم با ایثارگران خسارت دیده سیل، شناسایی و برآورد خسارت تاکید کرد.

هدایت مظلومی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران نیز گفت: پس از وقوع سیل از تمامی منازل مسکونی ایثارگرانی که دچار آسیب شده بوده بصورت حضوری بازدید شده است.

وی تصریح کرد: در این ارتباط با بنیاد مسکن، بیمه، ستاد بحران استانداری هماهنگی لازم در جهت رفع مشکل هر چه سریع‌تر ایثارگران این شهرها صورت گرفته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها