خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی خراسان‌جنوبی خبر داد

اعزام 32 دانشجوی خراسان‌جنوبی به اردوهای جهادی

مسئول بسیج دانشجویی خراسان‌جنوبی گفت: 32 دانشجوی خراسان‌جنوبی در ایام نوروز در قالب سه گروه به اردوهای جهادی اعزام شدند.
کد خبر: ۹۱۲۲۹۰۲
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، ابوذر صلاحی مسئول بسیج دانشجویی استان اظهار کرد: 32 دانشجوی خراسان‌جنوبی در ایام نوروز در قالب سه گروه به اردوهای جهادی اعزام شدند.

 

وی با بیان اینکه این تعداد در قالب دو گروه جهادی خواهر و یک گروه جهادی برادر هستند، افزود: 22 نفر از این جهادگران خواهر و 10 نفر برادر هستند.

 

مسئول بسیج دانشجویی خراسان‌جنوبی بیان کرد: گروه جهادی برادران در روستای اسماعیل آباد آفریز شهرستان قاین مرمت خانه مددجویان کمیته امداد را بر عهده دارند و یک گروه از خواهران در منطقه جوادالائه شهرستان فردوس مستقر هستند.

 

صلاحی عنوان کرد: گروه جهادی دانشجویی برادران از 5 فروردین اعزام شده و تا 13 فروردین در روستای آفریز حضور دارند و گروه جهادی خواهران که در فردوس مستقر است از 6 تا 10 فروردین ماه در این منطقه حضور خواهند داشت.

 

وی اظهار کرد: گروه جهادی دانشجویی دیگر در شهرستان بشرویه روستای رقه مستقر هستند که از 2 فروردین اعزام شده و تا 10 فروردین ماه در روستای رقه خواهند بود.

 

مسئول بسیج دانشجویی خراسان‌جنوبی گفت: این گروه‌های جهادی در زمینه‌های عمرانی، علمی، فرهنگی، هنری و آموزشی خدمات ارائه می‌دهند.

 

صلاحی با اشاره به سیل اخیر در استان‌های شمال کشور، گفت: گروه‌های جهادی دانشجویی خراسان‌جنوبی برای حضور در مناطق شمال کشور اعلام آمادگی کردند اما با توجه به اینکه درخواست نیرو از استان ما نشده بود گروه‌های جهادی دانشجویی استان اقدام به جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مورد نیاز برای سیل‌زدگان در فضای مجازی کرده و هم‌اکنون نیز در حال جمع آوری کمک هستند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار