خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانش آموزی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان خبر داد
مسئول بسیج دانش آموزی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان از راه‌اندازی پویش دانش‌آموزی «عیدی به هم‌کلاسی، هر دانش‌آموز 5000 تومان کمک به سیل زدگان شمال کشور» برای کمک به آسیب‌دیدگان حادثه اخیر خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۲۸۸۲
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷

راه‌اندازی پویش دانش‎‌آموزی «عیدی به هم‌کلاسی» در همدان برای کمک به سیل‌زدگانمحمد تقی امیدی ساکت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تسلیت به خانواده های داغدار حادثه سیل در استان گلستان  اظهار داشت: این حادثه غم انگیز در ابتدای سال جدید باعث کدورت خاطر مات شریف ایران گشت و باعث شد خیرین و مردم نیکوکار کشور عزیزمان بار دیگر  کمک‌های نوع دوستانه خود را به آن مناطق ارسال کنند.

وی گفت: متاسفانه قشر عظیمی از هم‌وطنان آسیب دیده از حادثه سیل اخیر دانش‌آموزان هستند که همین امر باعث رغبت دانش آموزان سراسر کشور به کمک به سیل‌زدگان شده است.

امیدی ساکت ضمن درخواست از مردم دارالمجاهدین استان همدان به لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب در راستای کمک به سیل زدگان عنوان کرد: هم استانی های عزیز می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب بانک انصار 3-11503939-36-3810 به‌نام سپاه استان گلستان واریز کنند.

وی در پایان با اشاره به راه‌اندازی پویش دانش‌آموزی «عیدی به هم‌کلاسی، هر دانش‌آموز 5000 تومان کمک به سیل‌زدگان شمال کشور» گفت: دانش‎آموزان عزیز می‌توانند با شماره گیری کد دستوری #112*780* و #5*780* به آسیب‌دیدگان حادثه اخیر کمک کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات