جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه بوشهر تشریح کرد:

اجرای پروژه های عمرانی مدیریت نزولات آسمانی در استان بوشهر

به همت جهادگران قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام صادق (ع) پروژه‌های عمرانی در راستای مدیریت و ذخیره نزولات آسمانی در دهستان‌های دهرود و کبگان تعدادی تکمیل شده و تعدادی در دست اقدام هستند.
کد خبر: ۹۱۲۲۸۶۶
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴

بخشی ازفعالیت‌های قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهربه گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهربا تبریک سال نو گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و به همت جهادگران قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام صادق (ع) پروژه های عمرانی در راستای مدیریت و ذخیره نزولات آسمانی در دهستان های دهرود و کبگان تعدادی تکمیل شده و تعدادی در دست اقدام هستند.

اجرای پروژه های عمرانی مدیریت نزولات آسمانی در استان بوشهر

دکتراحمدی ابراز داشت : براساس وضعیت عوارض زمین در روستاهای استان بوشهر و درصد اهمیت موضوع در روستای سالم آباد از دهستان کبگان احداث دیوار حفاظتی جهت جلوگیری از ورود آب باران به منازل مسکونی و هدایت آب باران ، در روستاهای دهرود علیا و دهرود سفلی و پرجونک از دهستان دهرود با لایروبی آب بند ،مدیریت و هدایت نزولات آسمانی به مزارع و باغات ، احداث بند آبخیز داری تدابیری جهت تامین آب شرب و تهیه آب برای کشاورزی و دامداری اندیشیده شد و در بارندگی های اخیر موجب خوشحالی و رضایت مردم این مناطق شد .
ابراهیم احمدی همچنین افزود: پروژه های عمرانی را که دردهستان های هدف قرارگاه تکمیل شده یا در دست احداث هستنند در راستای ایجاد اشتغال منطقه ای تمامی نیرو های کاری از همان نقطه هدف تامین میشود و سعی ما بر این است تا حد امکان از مصالح و ابزار کار موجود در نزدیک ترین مکان استفاده شود تا با بومی سازی پروژه ها بتوانیم به معیشت مردم کمکی کرده باشیم .
وی با اشاره به ماهیت شکل گیری قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام صادق (ع) اظهار کرد: در هیچ کدام از این فعالیت ها رسالت قرارگاه پیشرفت و آبادانی موازی کاری با دستگاه های دولتی نیست بلکه هدف ما برطرف کردن خلأهایی است که در روستا مشاهده می شود. امید است با توکل به خداوند متعال وآرزوی موفقیت برای خدمتگزاران این عرصه وبا اتکا به روحیه جهادی و انقلابی جهادگران استان بوشهر در حوزه محرومیت زدایی بتوانیم در تحقق فرامین امام خامنه ای عزیز گام های موثری برداریم.

ارسال نظرات