حجت الاسلام‌ خیری در جمع مردم فلارد گفت: امروز جمهوری اسلامی طلایه دار مکارم اخلاق است.
کد خبر: ۹۱۲۲۸۶۴
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ امام‌جمعه ‌فلارد درخطبه های نماز جمعه با سفارس به رعایت تقوای اللهی به مناسبت های هفته اشاره کردافزود:12فروردین روزجمهوری اسلامی ثمره مبارزات ضد سلطنتی و طاغوتی  است و شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ملت ایران به بار نشست و جمهوری اسلامی ایران استقرار یافت.

 

حجت الاسلام‌محمود خیری گفت:در روز۱۲فروردین سال ۵۸ ملت ایران در یک حضور حماسی و تاریخی رأی به جمهوری اسلامی دادند که در واقع یک رأی اعتماد به کارگزاران نظام بود و مسئولین در مقابل این اعتماد مردم باید پاسخگو باشند.

 

امام جمعه فلارد به مبعث نبی گرامی اسلام اشاره کرد و گفت:بیست و هفتم ماه رجب بزرگترین و مهمترین رویداد بشری و آغاز تمدن مترقی اسلامی است.

 

وی اظهار کرد: هدف از بعثت رسول گرامی اسلام صلی الله علیه وآله وسلم تکمیل مکارم اخلاق است ، همان چیزی که جوامع بشری روز به روز احساس نیاز بیشتری به آن پیدا می کنند .

 

امام‌جمعه ‌فلارد ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی ایران به فضل خداوند سبحان طلایه دار مکارم اخلاق است.

 

 خطیب جمعه فلارد دربخش دیگری به سیل اخیر اشاره و خاطرنشان کرد: حادثه سیل در کشور عزیزمان به بسیاری از خانواده های آسیب زیادی رساند و جمعی را هم عزادار کرد.

 

وی ادامه داد:امیدواریم با رفع نقائص توسط مسئولین و مردم عزیز در آینده شاهد اینگونه خسارات جانی و مالی در کشور نباشیم.

 

امام جمعه فلارد گفت:روز ۱۳ فروردین روز طبیعت و روز گرامی داشتن آن است و بر همگان لازم است از آلوده کردن و ریختن زباله در طبیعت پرهیز کرده و دیگران را نیز  برحفظ سلامت  طبیعت تشویق کنند.

ارسال نظرات