مصطفی
کارآفرین نمونه و مومفق ایلامی عنوان کرد؛
کارآفرین موفق ایلامی گفت: می توان با اتکا به ظرفیت و توان داخلی در عرصه تولید گام های ارزشمندی برداشت
کد خبر: ۹۱۲۲۸۴۱
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، یکی از راه های هموار کردن شرایط مطلوب برای اقتصاد، ایجاد فرصت های شغلی مناسب است تا از طریق آن علاوه بر بکارگیری جوانان بتوان با استفاده از ظرفیت آنها تولید را جامه عمل پوشاند.

در همین راستا یکی از تأکیدات مقام معظم رهبری توجه به بحث اقتصاد است، اقتصادی که به تمرکز توان داخلی نگاه ویژه ای دارد.

اقتصاد مقاومتی با تکیه بر استعدادهای این مرز و بوم و نیز ورود مردم به عرصه اقتصاد راه همواری را برای ادامه مسیر اقتصاد در  کشور فراهم می نماید.

جواد مرادی کارافرین موفق ایوانی مرادی هم اکنون با برپایی کارگاه گوهر تراشی نه تنها تجربه های فراوانی کسب کرده بلکه محصولاتش روانه بازار شده است.

اشتغالزایی هفت نفر در یک طرح موفق 

وی می گوید در حال حاضر 7نفر به صوزت مستقیم دراین زمینه  فعالین دارند و توانسته اند چرخ زندگی خود را بچر خوانند.

این جوان ایوانی ادامه داد: از قدیم الایام به این حرفه علاقه خاصی داشتم و روزگاری علاقه داشتم در این عرصه فعالیت کنم؛ اما بدلیل شرایط مادی  نتوانستم  به این عرصه ورود پیدا کنم .

مرادی تصریح کرد :رونق تولید یکی از مولفه های مهم اقتصاد مقاومتی است که باید در این بخش برنامه ریزی و هدف گذاری داشت و در سال جدید می شود با رونق تولید در رفع بسیاری از معضلات اجتماعی مانند بیکاری و بسیاری از حوزه ها مانند اشتغال و ازدواج ... اثر گذار بود.

وی با اشاره به انتخاب رونق تولید به عنوان شعار سال از سوی رهبر عظیم الشان انقلاب ، گفت :امروز در فضای کسب و کار کشور ، امنیت شغلی و رفاه و معیشت مردم و توجه به تولید ملی و رونق آن دچار مشکلاتی هستیم و امیدواریم  در این سال جدید مشکلات مرتفع شود.

حلقه مفقوده اقتصاد کشور، "رونق تولید" و عدم حمایت از "کالای ایرانی"

این کارآفرین موفق در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت توسعه سرمایه گذاری و توجه به بخش خصوصی اشاره و تاکید کرد ؛ فرصت های اقتصادی کشور و وجود منابع انسانی جوان و نخبه و ظرفیت های بسیار عظیم میهن اسلامی می تواند جایگاه ایران عزیز را در حوزه اقتصاد و علم ارتقاء بخشد و باید از محرکه ها و مولفه های اقتصاد مقاومتی به نحو احسنت بهره برادری کرد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر به عنوان یک کارآفرین توانسته ام 7نفر را به صورت مستقیم دارای شغل نمایم رونق تولید را زمینه رونق اشتغال و اقتصاد در کشور دانست و خاطر نشان کرد ؛ حلقه مفقوده اقتصاد کشور رونق تولید و حمایت از کار و سرمایه ایرانی است و همه باید در تحقق شعار سال رهبری معظم انقلاب رونق تولید  تلاش کنیم.

این جوان ایوانی در پایان رونق چرخه اقتصادی در کشور را در گرو حمایت از تولید دانست و گفت: کلید همه مشکلات کشور در درون کشور است و می توان از سند جامع اقتصاد مقاومتی در تحقق رونق تولید بهره گرفت و حتی مشکلات ناشی از تحریم های ظالمانه را حل کرد و تولید و اشتغال را در کشور رونق بخشید.

ارسال نظرات