خبرهای داغ:
امام جمعه همدان «مرگ بر آمریکا» را یک شعار اعتقادی و به معنای مبارزه با تعدی‌گری و فرعون‌های زمان دانست.
کد خبر: ۹۱۲۲۸۰۹
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۲

«مرگ بر آمریکا» یک شعار اعتقادی و مبارزه با فرعون‌های زمان استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام حبیب‌ الله شعبانی ‌موثقی در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه شهر همدان اظهار داشت: با مدیریت درست تلفات بلایای طبیعی بسیار کاهش می‌یابد و مشکلات کمتر می‌شود.

امام جمعه همدان گفت: اعزام یک تیم پزشکی و گروهی از بسیج سازندگی از استان همدان به مناطق سیل زده به علاوه کمک 900 میلیون ریالی مردم و کمک 500 میلیون ریالی استاندار برای خرید وسایل مورد نیاز را باید نمادی از دغدغه‌مندی مردم دانست.

شعبانی ‌موثقی با بیان اینکه وقوع بلایای طبیعی در هر کشوری خسارت و تلفات خود را بر جای می‌گذارد گفت: البته ما منکر ضعف مدیریت در برخی مسائل نیستیم اما مساله اینجاست این کشورها که قبله آمال برخی غرب‌گرایان شده‌اند هم درگیر تلفات و خسارات بلایای طبیعی شده‌اند.

وی گفت: باید در انتقال مباحث از افراط و تفریط دوری کرده و با تدبر و تفکر اقدام کرد.

امام جمعه همدان «مرگ بر آمریکا» را یک شعار اعتقادی و به معنای مبارزه با تعدی‌گری و فرعون‌های زمان دانست و تاکید کرد: شعار «مرگ بر آمریکا» مساوی است با استکبارستیزی و نوک پیکان آن به سمت آمریکا، انگلیس، عربستان سعودی و هر کشور متجاوز می‌شود.

شعبانی ‌موثقی با تاکید بر اینکه ما معتقدیم این گونه مسائل سقوط رژیم صهیونیستی را سرعت خواهد بخشید گفت: آنهایی که یک روزی مخالف حمایت از نیروهای مقاومت در منطقه بودند با این اقدام اخیر رژیم صهیونیستی و آمریکا متوجه شدند که اقدام ایران اسلامی درست بود.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان از پلیس راهور استان خواست محدوده ترافیکی خیابان پاسداران، محل برگزاری نماز جمعه شهر همدان را کوچک‌تر کنند تا شهروندان راحت تر در این محدوده تردد کنند.

پیش از این حجت الاسلام شعبانی موثقی در راستای رعایت حقوق شهروندی دستور داده بود صدای بلندگوهای نماز جمعه به منظور آسایش اهالی و ساکنان محل، فقط داخل محوطه حسینیه امام خمینی (ره) را پوشش دهد و به جز صدای اذان هیچگونه صدایی از مراسم های داخل حسینیه امام خمینی (ره) به معابر، خیابان ها و خانه های اطراف حسینیه نرسد و خللی به آسایش مردم ایجاد نکند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات