کمک های سپاه تهران برای امداد به سیل زدگان مازندران وارد شد

کمک های سپاه استان تهران با سه کامیون حامل مواد غذایی مورد نیاز حاوی بسته‌های معیشتی یک‌ماهه و دیگر خدمات بخصوص عملیات تخلیه آب و لجن از منازل و باغات محلات آسیب دیده وارد شهرستان سیمرغ شدند.
کد خبر: ۹۱۲۲۷۹۰
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، این مسئول بیان کرد: کمک های سپاه استان تهران با سه کامیون حامل مواد غذایی مورد نیاز حاوی بسته‌های معیشتی یک‌ماهه و دیگر خدمات بخصوص عملیات تخلیه آب و لجن از منازل و باغات محلات آسیب دیده وارد شهرستان سیمرغ شدند.

فرمانده سپاه سیمرغ همچنین به امدادرسانی گروه‌های جهادی اعزامی شهرستان‌های دیگر و سیمرغ اشاره کرد و گفت: این بسیجیان هر روز صبح از سپاه سیمرغ، سازماندهی، تقسیم کار و به محلات آسیب دیده برای تخلیه آب منازل و خیابان‌های هدف اعزام می‌شوند.

وی افزود: در قدم دوم حرکت‌های خودجوش مردمی را در قالب گروه‌های جهادی بسیج سازندگی سازماندهی کردیم و الگوی گروه جهادی خود اتکا که تمام ساز و برگ ضروری برای خدمت به مردم آسیب دیده را می‌طلبد، پیاده سازی کردیم.

برمر ادامه داد: ۲۰۰ نفر از بسیجیان شهرستان‌های گلوگاه، قائمشهر، بابل، ساری، بابلسر و روستای باغدشت قائمشهر به مدت سه روز در حال خارج کردن آب درون منازل مردم روستا های رکن کلا، دستنکلا و تالارپشت هستند.

وی همچنین از حضور بیلهای مکانیکی و ادوات سنگین سپاه برای کمک به سیل زدگان شهرستان سیمرغ خبر داد و گفت: سپاه در خط مقدم کمک به سیل زدگان قرار دارد.

برمر در پایان از بازدید سردار داجلری فرمانده گروه رزمی مهندسی نیروی زمینی سپاه از پل‌های روستاهای برج خیل، ملاکلا و ارائه راهکارهای جهت ساخت پل‌های جدید در این روستاها خبر داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها