بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی طی بیانیه‌ای اقدام وقیحانه دولت آمریکا برای به رسمیت شناختن حاکمیت رژیم صهیونیستی بر بلندی‌های اشغالی جولان را محکوم کرد.
کد خبر: ۹۱۲۲۷۷۱
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی طی بیانیه‌ای اقدام وقیحانه دولت آمریکا برای به رسمیت شناختن حاکمیت رژیم صهیونیستی بر بلندی‌های اشغالی جولان را محکوم کرد.

 

در متن این بیانیه آمده‌است:

« اساتید بسیجی و انقلابی دانشگاه آزاد اسلامی ضمن اعلام انزجار از اشغال­گری‌های رژیم صهیونیستی و به شهادت رساندن هزاران مسلمان بی گناه، تصمیم اخیر رئیس جمهور بی خرد دولت آمریکا در به رسمیت شناختن حاکمیت این رژیم غاصب بر بلندی‌های اشغالی جولان را محکوم می‌نمایند.

نطقه جولان جزء لاینفک خاک کشور سوریه است و همچنان باقی خواهد ماند و این اقدام یکجانبه و غیرقانونی دولت آمریکا و ایادی مربوطه، برای مشروعیت بخشیدن به اشغال‌گری رژیم جعلی بر این منطقه کاری از پیش نخواهد برد و صرفاً نقض فاحش قوانین بین المللی است. اساتید بسیجی با اعلام هشدار انقلابی به رئیس جمهور آمریکا، اعلام می‌دارند که ما به عنوان سربازان صف اول فرماندهی کل قوا، ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای عزیز(مدظله العالی)، همانها هستیم که در هشت سال دفاع مقدس با صلابت بر روی مین‌های دشمن تا دندان مسلح قدم زده‌ایم و شهادت در راه خدا را برای خود افتخار می‌دانیم، ضمن اینکه شرایط سوریه بسیار فرق کرده و جبهه مقاومت اسلامی در درون و اطراف آن شکل گرفته و هم­اکنون سوریه قلب جبهه مقاومت است.

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی نیز خود را جزئی از این جبهه اسلامی در منطقه می‌داند و چنانچه ولی امر مسلمین جهان حکم فرمایند، با بستن سربندهای یا زهرا (س) و با شعار" کلنا جنودک یا خامنه‌ای" به فضل الهی و همراهی مردم مسلمان و آماده جهان، در گام دوم انقلاب که مرحله ظهور و بروز آن در حاکمیت جهانی است، پرچم اسلام را بر بلندی‌های جولان به اهتزاز درخواهدآورد، لذا به صورت مشخص به دولت آمریکا و ایادیش اعلام می‌‍‍‌داریم که دیگر زمان آن رسیده که دست از ماجراجویی در منطقه اسلامی بردارند، زیرا بسیجیان ایران اسلامی هرگز اینگونه رفتارهای سیاسی را برنمی‌تابند و در صورت اصرار به این موضوع، به زودی شاهد تحقق وعده الهی "والعاقبه للمتقین" خواهند بود. »

 

منبع: روابط عمومی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی

ارسال نظرات