خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر از ارسال 400 میلیون ریال کمک‌های مردمی شهرستان ملایر برای سیل‌زدگان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۲۷۳۱
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰

ارسال 400 میلیون ریال کمک‌های مردمی شهرستان ملایر برای سیل‌زدگانسرهنگ سیدجواد حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با اشاره به ارسال 400 میلیون ریال کمک‌های مردمی شهرستان ملایر برای سیل‌زدگان اظهار داشت: این کمک‌ها با ۵ تویوتا اقلام شامل۲۵۰ پتو، یک هزار و ۵۰۰ کنسروجات،۵۰ کارتن لوازم بهداشتی،۱۰۰ بکس آب معدنی، وسایل گرمایشی، پوشاک، خوراکی و... اعزام شد.

وی با بیان اینکه سپاه ناحیه ملایر آماده جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم شهیدپرور است، افزود: حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های بسیج محلات در خدمت‌رسانی به مردم در آمادگی بسر می‌برند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به خدمت‌رسانی سپاه در این مدت گفت: با حضور در مناطق آب گرفته شهری و روستایی با همکاری ادارات و نهادهای دیگر و بسیجیان شهرستان به یاری همشهریان خود اقدام کردیم.

وی با اشاره به بارش شدید در ملایر اظهار داشت: طبق گزارشات از رودخانه‌های سطح شهرستان بازدید کردیم که در این بازدید با آب گرفتگی پل رودخانه روستای گنبد مواجه شدیم که اهالی از آن قادر به تردد نبودند.

حسینی افزود: با مساعدت مسئول مهندسی سپاه ناحیه ملایر یک دستگاه بیل مکانیکی برای لایروبی هماهنگ و با تلاش پرسنل آب گرفتگی برطرف شد و مسیر باز شد.

وی گفت: هدف ما خدمت‌رسانی به مردم شریف است و در مواقع لزوم آمادگی همکاری با ادارات و سازمان‌های شهرستان را دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات