سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: امروز در سخت ترین شرایط مقابل سپیدرود قرار گرفتیم و مثل همیشه به دنبال برد بودیم.
کد خبر: ۹۱۲۲۶۵۹
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، حسین فرکی پس از تساوی ۲ بر ۲ مقابل سپیدرود رشت در نشست خبری گفت: امروز در سخت ترین شرایط مقابل سپیدرود قرار گرفتیم و مثل همیشه به دنبال برد بودیم.  

وی افزود: سپیدرود تیم قابل احترامی است، در نیمه اول تیم بهتر میدان بودیم، به خاطر فشارهایی که به حریف آوردیم آنها در ضد حملات خوب عمل می‌کردند در پایان نیمه اول هم توانستیم گلزنی کنیم، بین دو نیمه به بازیکنانم گفتم که مراقب ضد حملات حریف باشند، سپیدرود در نیمه دوم به دنبال جبران نتیجه بودند اما ما گل دوم را هم زدیم و بعد از اینکه ۲ بر صفر از حریف پیش افتادیم تمرکز بازیکنانمان بهم ریخت.

فرکی با اشاره به پنالتی سپیدرود گفت: به نظر من این پنالتی درست نبود، بازیکن ما عمداً توپ را با دست نزد، امیدوارم پنالتی‌ را که داور اعلام کرد درست بوده باشد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان با انتقاد از بازیکنانش گفت: بعد از بازی که ۲-۲ شد از عملکرد بازیکنانم رضایت ندارم اما قبل از آن بازیکنانم عملکرد خوبی داشتند. فرصت‌های گلزنی خوبی را هم بعد از تساوی شدن بازی از دست دادیم. به بخش‌های پایانی بازی بازیکنانمان معترض هستم، هیچ تیمی نتوانسته بود این همه موقعیت گل مقابل سپیدرود ایجاد کند اما در نهایت یک امتیاز در خانه حریف گرفتیم که خوب است.

فرکی در مورد داوری مسابقه گفت: باید همواره به داور احترام گذاشت و در سخت‌ترین شرایط هم به داور کمک کرد اما تاکنون چنین داوری‌را در طول عمرم ندیده بودم، داور تحت فشار بود و با تصمیماتش به هر دو تیم ضربه زد و فکر می‌کنم تیم ما بیشتر از حریف آسیب دید.

وی در مورد دلیل تکرار پنالتی پیکان گفت: من از داور چهارم پرسیدم که گفت بازیکن شماره ۱۴ شما زودتر از موعد مقرر وارد محوطه جریمه شده است که به همین دلیل پنالتی تکرار شده بود.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در مورد اینکه آنالیز خوبی از سپیدرود نداشت اظهارداشت: ما سپیدرود را آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم که از این بازی چه می‌خواهیم، ایرادمان زدن ضربات آخر بود. در شرایط جوی که هفته پیش داشت نتوانستیم خوب تمرین کنیم، اشتباه ما استفاده نکردن از موقعیت‌های گلزنی بود. پیکان رو به جلو حرکت می‌کند و من بیشتر به خاطر بازیکنانم ناراحتم که نتوانستیم پیروز شویم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات