تیم فوتبال اروند خرمشهر عصر امروز در دیداری حساس، از تیم مدعی آلومینیوم اراک پذیرایی خواهد کرد.
کد خبر: ۹۱۲۲۶۵۴
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، عصر امروز در یکی از حساس ترین و سرنوشت سازترین بازی هفته بیست و نهم رقابت های لیگ یک، دو تیم اروند خرمشهر و آلومینیوم اراک در ورزشگاه نفت و گاز اروندان به مصاف هم خواهند رفت‌.

اروندی ها که پیش از این به دلیل مشکلات مالی و عدم دریافت مطالبات شان دست به اعتصاب زده و در تمرینات شرکت نمی کردند، با صحبت های مسئولان سازمان لیگ و قول مساعد مدیرعامل این تیم و مهم تر از آن برای رعایت اصول اخلاق حرفه ای و فوتبالی پاک تصمیم به بازگشت به تمرینات این تیم‌ گرفتند.

خرمشهری ها علاوه بر وضعیت نامناسب مالی در جدول نیز همچنان خطر سقوط را احساس می کنند و در بازی فردا تلاش خواهند کرد تا با کسب حداقل امتیازات بازی با حفظ جایگاه خود را از نزدیک شدن به منطقه خطر دور کنند، آنها در طول مسابقات فصل جاری با متوقف کردن مدعیان چند بار معادلات این تیم ها را در صعود و جهش در جدول برهم زدند و با توقف آنها سبب تغییرات رتبه تیم های مدعی در جدول شده اند‌.

در سوی مقابل آلومینیومی قرار دارد که در دیدارهای حساس نشان داده چندان عملکرد مناسب نداشته و با کسب تساوی یا شکست برابر حریفان امتیازات حساسی را از دست داده اند؛ آنها در بازی فردا حریف سرسختی چون اروند را برابر خود می بینند آنها هم همانند خرمشهری ها تلاش خواهند کرد تا با کسب حداقل امتیازات جایگاه خود را در جدول حفظ کنند و در کوروس مدعیان باقی بمانند.

دیدار رفت دو تیم در اراک، با نتیجه دو بر یک به سود آلومینیوم به پایان رسیده بود.

از لحاظ آماری نیز تیم فوتبال اروند خرمشهر تا پایان هفته بیست و هشتم، ۱۵ گل به ثمر رسانده و ۲۸ گل نیز دریافت کرده و در مقابل تیم آلومینیوم اراک ۲۲ گل به ثمر رسانده و ۲۹ گل نیز دریافت کرده است.

کوبل داوری :

قضاوت این دیدار برعهده سیدعلی اصغر مومنی بوده و مهدی سیفی ، علی رعیت وی را در امر قضاوت یاری خواهند کرد، علی صباحی به عنوان داور چهارم و علی اکبر جهانی به عنوان ناظر داوری در این بازی حضور خواهند داشت.

ارسال نظرات