خبرهای داغ:
یکی از زائران سرزمین نور با بیان اینکه مناطق عملیاتی بسیار جای عجیب و وصف ناشدنی است، گفت: بازدید از این مناطق سراسر درس از شهدا است و اینکه درک می‌کنیم شهدا همچنان زنده‌اند.
کد خبر: ۹۱۲۲۶۴۳
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۹

بازدید از مناطق عملیاتی سراسر درس از شهداستحدیثه رضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: دشمنان باید بدانند که ما هیچ‌گاه عقب نمی‌ایستیم، ما به اینجا آمدیم که به آنها نشان دهیم که ما هم فریب کارهایشان را نمی‌خوریم و هیچ‌گاه در برابر آنها عقب‌نشینی نمی‌کنیم.

وی با بیان اینکه این مناطق بسیار جای عجیب و وصف ناشدنی است، گفت: این مناطق سراسر درس از شهدا است و اینکه درک می‌کنیم شهدا همچنان زنده‌اند.

این زائر سرزمین نور با اشاره به آنچه موجب ترغیبش برای حضور در این مناطق شد، افزود: من کتاب «سلام بر ابراهیم» در مورد شهید «ابراهیم هادی» را خواندم و بسیار از شخصیت ایشان خوشم آمد، چند روز بعد از طرف مدرسه می‌خواستند ما را به این مناطق بیاورند که قسمت نشد و از شهید «ابراهیم هادی» خواستم اگر دوست دارد من به این مناطق بیایم کاری کند که من بتوانم بیایم، بعد از چند هفته دوستم اطلاع داد که سفر راهیان نور هست، تو هم بیا؛ وقتی این را شنیدم دیگر نمی‌دانستم چکار کنم.

وی با اشاره به مهمترین اثر تربیتی راهیان نور افزود: مهمترین اثر آن بر من این بود که حجابم را رعایت کنم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات