استاندار مازندران با بیان اینکه سیل اخیر در ۳۰۰ سال گذشته بی‌نظیر بوده است، اظهار داشت: متوسط بارندگی در استان مازندران در سیل اخیر ۲۰۰ میلی‌متر بوده که با رانش و ریزش همراه شده است.
کد خبر: ۹۱۲۲۶۳۹
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، «احمد حسین‌زادگان» استاندار مازندران،  در جلسه ستاد هماهنگی مدیریت بحران در استانداری مازندران که با حضور رییس جمهور و تعدادی از اعضای هیئت دولت برگزار شد، با بیان اینکه سیل اخیر در ۳۰۰ سال گذشته بی‌نظیر بوده است، اظهار داشت: متوسط بارندگی در استان مازندران در سیل اخیر ۲۰۰ میلی‌متر بوده که با رانش و ریزش همراه شده است.

وی افزود: ۸۰ کیلومتر از نوار ساحلی از بابل تا نکا و بهشهر در شرق استان دچار آبگرفتگی شده‌اند، اما خوشبختانه با وفاق بین مسئولان و مردم، اقدامات خوبی در راستای مدیریت بحران صورت گرفته است.

حسین‌زادگان تصریح کرد: همچنان رانش‌های مختلف در مناطق استان از جمله سوادکوه داریم و ۷۲۳ روستای استان در دقایق اولیه سیل دچار قطع برق شدند که برق همه آنان وصل شده است.

استاندار مازندران با بیان اینکه تصفیه‌خانه بابل ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: هر زمان رودخانه طغیان می‌کند در حوزه آب در بابل دچار مشکل می‌شویم.

وی تصریح کرد: کنترل سیلاب از طریق ایجاد سد، لایروبی رودخانه‌ها برای پیشگیری از سیلاب و تأمین زیربنا‌ها امری مهم برای پیشگیری از حوادث است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها