پاکسازی 7 مدرسه آسیب دیده سیل در سیمرغ توسط بسیج برای آمادگی فعالیت آموزشی/ استفاده از ظرفیت ها سرعت کمک ها را بالا می برد

سرگرد برمر با عنوان اینکه تاکنون جهادگران بسیجی از خطرات محتمل مصون بوده‌اند و کار با قوت پیش می‌رود، گفت: تاکنون بسیجیان گروه‌های جهادی، هفت مدرسه این شهرستان را پاکسازی کردند.
کد خبر: ۹۱۲۲۶۰۷
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، «محمد برمر» فرمانده سپاه شهرستان سیمرغ در گفت‌وگویی با اشاره به امدادرسانی بسیجیان به مردم سیل‌زده، اظهار داشت: عملیات تخلیه آب و لجن در منازل مسکونی شش روز است که به‌طور مستمر و بی‌وقفه توسط جهادگران بسیجی در حال انجام است و مخاطرات خاصی دارد.

وی افزود: وقتی به حیاط منزلی مراجعه می‌کنیم که تمام سطح آن‌ را تا ارتفاع حداقل ۵۰ سانتی‌متر و یا بیشتر آب و لجن پوشانده، ممکن است با ریزش چاه فاضلاب مواجه شویم.

فرمانده سپاه شهرستان سیمرغ اضافه کرد: از طرفی غلظت لجن‌ها به قدری بالاست که به موتور کامیون‌های لجن‌کش فشار وارد شده و ریسک کار بالاست.

این مسئول با عنوان اینکه تاکنون جهادگران بسیجی از خطرات محتمل مصون بوده‌اند و کار با قوت پیش می‌رود، گفت: تاکنون بسیجیان گروه‌های جهادی، هفت مدرسه این شهرستان را پاکسازی کردند.

برمر با بیان اینکه سپاه و بسیج وقف مردم و یک بازوی توانمند خدمت‌رسانی برای ادارات و نهادهاست، گفت: محلات آسیب‌دیده تالارپشت، رکنی کلا، دستکندکلا، برج خیل، ملاکلا و... در حادثه سیل روزهای متوالی میزبان حضور گرم جهادگران بسیجی و سپاهی مازندران و سایر استان‌های کشور برای عملیات تخلیه آب و لجن از خیابان‌ها و منازل مسکونی هستند.

وی با تشکر از مردم، دهیاران و شوراها، فرماندهان پایگاه مقاومت، هیات امنای مساجد، ائمه جماعات، پشتیبانی بخشداران، شورای شهر و شهردار پرتلاش، عنوان کرد: با همپوشانی ظرفیت‌های یکدیگر، سرعت کمک‌رسانی به مردم عزیز را افزایش می‌دهیم تا زندگی مردم هرچه زودتر به روند طبیعی برگردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها