خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان از اعزام ۴۱۰ مهندس و دانشجو در قالب اردوهای ۱۰روزه جهادی از کاشان به مناطق محروم خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۲۵۵۰
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان؛ مرتضی عمومهدی در گفت و گو با این خبرگزاری در کاشان اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن ایم نوروز اعزام راهیان نور مانند سال‌های قبل در چندین نوبت از منطقه برای زیارت مناطق عملیاتی غرب انجام می‌گیرد.

عمو مهدی با اشاره به رشد 30 درصدی اعزام کاروان راهیان نور به مناطق جنگی تاکید کرد: جمعا افزون بر 2 هزار و 600 نفر در غالب چهار گروه مختلف با همکاری پایگاه های بسیج برای بازدید از مناطق جنگی اعزام می شوند تا علاوه بر آشنا شدن با فرهنگ ایثار، چگونگی شهادت و  هدف رزمندگان کشور با انگیزه و نشاط بیشتر برای توسعه و آبادانی بکوشند و امنیت را بیشتر  احساس کنند.

وی با بیان این مطلب که 410 نفر مهندس و دانشجو در قالب اردوهای 10روزه جهادی از کاشان به مناطق محروم اعزام شدند تصریح کرد: این جوانان با هدف ارتقا فرهنگی به عمران این مناطق نیز پرداخته و بدون چشم داشت وقت و نیروی خود را وقف هموطنان خود کرده و فرهنگ بسیجی را ترویج می کنند.
عمو مهدی در خصوص آمادگی سپاه و بسیج کاشان در استقبال از مسافران نوروزی عنوان کرد: برنامه‌های نوروزی در قالب جنگ‌های شاد در اماکن عمومی و ایجاد امنیت مسافر دیده شده و از ماه‌ها قبل متخصصان امر به معروف و  نهی از منکر آموزش دیدند تا با زبان نرم بازدید کنند‌گان کم حجاب را باحفظ شأنیت میهمان با فرهنگ و  مذهبی بودن شهر آشنا کنند.

وی با اشاره به اینکه اسلام با شادی مخالف نیست گفت: هر گونه جشنی که عبور از سلب آسایش مردم نکند و هنجارهای جامعه را خدشه دار نکند مغایر با اهداف اسلام نیست لذا از همشهریان تقاضا میکنیم در این ایام ایجادمشکل برای هموطنان خود نکنند و در مدیریت جشن ها بکوشند.

ارسال نظرات