همزمان با شروع سال نو و ایام نوروز نمایشگاه بهار علوی با ۱۲ غرفه با ترویج شعائر اسلامی و خدمات دهی و نیز اسکان موقت به مسافران نوروزی در حسنیه علی آباد میبد برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۲۲۵۲۲
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد؛ نمایشگاه بهار علوی در ۱۲ غرفه با عناوین شهدای مدافع حرم، کافه شهدا، سفال و سرامیک، بازی‌های کودکانه، عفاف و حجاب، کتاب، تهیه جهیزیه، جشن نیکوکاری، مشاوره و... برگزار شده است.
معاون فرهنگی سپاه ناحیه میبد هدف از برگزاری این نمایشگاه را ترویج شعائر اسلامی در ایام نوروز و خدمات دهی به مسافران نوروزی همراه با پذیرایی با چای و آب جوش صلواتی، اسکان موقت و اقامه نماز ظهر و عصر و نیز مغرب و عشا در بافت تاریخی عنوان کرد.
مرتضی بهشتی افزود: این نمایشگاه با همکاری معاونت اجتماعی استانداری، معاونت فرهنگی سپاه میبد، قرارگاه جواد الاائمه (ع) شهرستان میبد، هیئت امام حسن مجتبی، پایگاه امام حسن عسکری و کانون فرهنگی محله میبد بالا و میبد پایین و گردان پنجم پیاده امام حسین (ع) این شهرستان برگزار شده است.
مسئول برگزاری نمایشگاه بهار علوی گفت:: در محل این نمایشگاه در کنار دیگر غرفه‌های برگزار شده درغرفه‌ای گرفتن عکس یادگاری با تصویر شهدای محل نیز انجام می‌گیرد.
احمد رضا سلیمی پور افزود: برای برگزاری این نمایشگاه از دو هفته پیش کار‌های مرتبط به آماده سازی نمایشگاه برای برگزاری در ایام نوروز از اول فروردین تا ۱۰ فروردین انجام شده است.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات