خبرهای داغ:
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: در حوادث ۲۴ ساعت اخیر ۷۱۵ نفر آسیب دیدندکه از این تعداد ۳۰ نفر در برف و کولاک، ۲۲ نفر در حوادث جاده‌ای، ۶۲۷ نفر در حوادث سیل و آبگرفتگی، چهار نفر در حوادث شهری و ۳۲ نفر هم خدمات حضوری از هلال احمر استان اصفهان دریافت کرده‌اند.
کد خبر: ۹۱۲۲۴۸۲
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان ؛ محسن مؤمنی در تشریح امدادرسانی‌های هلال احمر در استان اصفهان بیان کرد: ۲۷ مورد حادثه در ۲۴ ساعت گذشته به هلال احمر گزارش شد که یک مورد از این حوادث مربوط به برف و کولاک، پنج مورد حوادث جاده‌ای، چهار مورد خدمات حضوری و ۱۳ مورد سیل و آبگرفتگی بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با بیان اینکه در حوادث ۲۴ ساعت اخیر ۷۱۵ نفر آسیب دیدند، افزود: از این تعداد ۳۰ نفر در برف و کولاک، ۲۲ نفر در حوادث جاده‌ای، ۶۲۷ نفر در حوادث سیل و آبگرفتگی، چهار نفر در حوادث شهری و ۳۲ نفر هم خدمات حضوری از هلال احمر استان اصفهان دریافت کردند.

وی مجموع کل نجات یافتگان حوادث ۲۴ ساعت اخیر را ۱۳ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد هشت نفر به بیمارستان منتقل و پنج نفر هم به صورت سرپایی درمان شدند.

مؤمنی در پایان کل افراد اسکان یافته در استان اصفهان را ۳۴۳ نفر اعلام و خاطر نشان کرد: ۳۱۲ نفر از این افراد در سیل گرفتار شده و ۳۱ نفر هم به صورت حضوری در محل‌های اسکان هلال احمر حضور یافتند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها