خبرهای داغ:
فرماندار تیران و‌کرون خبر داد:

بارش ۷۵ میلی متری باران در تیران و کرون/ مردم و مسئولان برای بارش های هفته آینده هوشیار باشند

فرماندار تیران و کرون گفت: کلیه مرخصی های مسئولان شهرستان برای ادامه تعطیلات لغو شد و برای بارش های گسترده ای که برای هفته آینده پیش بینی شده است باید شخصاً در صحنه حاضر باشند.
کد خبر: ۹۱۲۲۴۸۱
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۵
فرماندار تیران و‌کرون در گفتگو با بسیج بیان کرد: حضور مسئولان ادارات و اعضای مدیریت بحران در صحنه، عامل مهم عملکرد خوب مسئولان شهرستان در رابطه با بارندگی روز گذشته در شهرستان بود.

مجید حججی اظهار کرد: کار تیمی و جهادی باعث جلوگیری از ایجاد خسارت جانی و مالی به مردم شد و اگر مدیران همیشه در صحنه حضور داشته باشد پنجاه درصد مشکلات حل می‌شود.

وی با بیان اینکه مسئولان ادارات خدماتی، دهیاران و شورا‌های اسلامی شهر و روستا‌ها به صورت آماده باش قبل از شروع آبگرفتکی در منطقه حضور داشتند، تصریح کرد: مردم و نیرو‌های بسیجی کمک‌های خوبی را برای رفع مشکلات آبگرفتگی معابر به مسئولان دادند که جای تقدیر دارد.

فرماندار تیران و کرون خاطر نشان کرد: ۷۵ میلی متر بارندگی طی ۲۴ ساعت در شهرستان تیران و کرون ذخیره خوبی را برای سد ایجاد کرد و این میزان بارش، بالاترین میزان بارندگی در غرب استان محسوب می‌شود.

حججی افزود: هیچ گونه خسارت جدی در شهرستان گزارش نشده و آبگرفتگی‌های جزئی بلافاصله توسط دستگاه‌های خدمات رسان مرتفع شد.

وی در ادامه یادآور شد: اگر مدیریت و هماهنگی بین دستگاه‌ها نبود با توجه به بارش شدید برف و باران و وضعیت جاده مواصلاتی شهرستان قطعاً حادثه‌ای اتفاق می‌افتاد.

فرماندار با بیان اینکه کلیه مرخصی‌های مسئولان شهرستان برای ادامه تعطیلات لغو است، گفت: بارش‌های گسترده‌ای برای هفته آینده پیش بینی شده است و همه مسئولان باید شخصاً در صحنه حاضر باشند.

حججی تصریح کرد: با توجه به شرایط جوی پیش بینی شده برای روز سیزدهم فروردین مردم حتی‌الامکان در خانه بمانند و مواظب باشند در معرض حوادث ناشی از بارندگی‌ها قرار نگیرند.

فرماندار شهرستان با اشاره به خسارات ناشی از بارندگی ها، خواستار هوشیاری مردم در خصوص حوادث احتمالی تخریب منازل قدیمی شد و افزود: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها اقدامات لازم در این زمینه را انجام دهند.

وی در پایان یادآور شد: اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان در جلسه‌ای به بیان گزارش کار خود و بررسی مشکلات ایجاد شده در پی بارش شدید باران پرداختند و آمادگی لازم را برای بارندگی‌های بعدی ایجاد خواهند کرد.
ارسال نظرات