خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه کاشان گفت: گروه هایی به عنوان اردوی جهادی اعلام آمادگی کرده اند که در مناطق سیل زده حضور پیدا کنند، تعدادی از افراد به آنجا رفتند تا عرصه را شناسایی کنند و زمینه را برای حضور جهادگران فراهم کنند.
کد خبر: ۹۱۲۲۴۸۰
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۳
سرهنگ مرتضی عمومهدی در گفت و گو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: پس از شنیدن خبری مبنی بر جاری شدن سیل در استان گلستان و با مشکل مواجه شدن آن ها، مردم کاشان مرتبا تماس می‌گرفتند که ما چه کمکی می‌توانیم انجام دهیم.

فرمانده ناحیه کاشان تصریح کرد: در این قضایا نوزادان کمتر مورد توجه قرار می‌گیرند، ولی در جایگاه خودشان بسیار مهم هستند بنابراین تصمیم گرفته شد که در کاشان بر روی دو قلم جنس شامل شیر خشک و تهیه پوشک مورد نیاز نوزادان بیشتر اقدام کنیم

وی تصریح کرد: با یکی از مسوولان سپاه گلستان تماس گرفته و آمادگی و استقبال مردم کاشان را اعلام کرده، اطلاع پیدا کردیم که اقلام مورد احتیاج سیل زدگان پتو، چادر، خشکبار، کنسرو و مواد غذایی مثل آب معدنی است، ولی یکی از مواردی که در منطقه نایاب شده و به شدت مورد احتیاج است شیر خشک بود.

عمومهدی افزود: نیرو‌های انقلابی و ارزشی کاشان در فضای مجازی اقدامات خوبی را انجام دادند و هدف گذاری تعداد ۱۰۰۰ قوطی شیرخشک و ۱۰۰۰ بسته پوشک بود؛ که تا کنون ۱۵۰۰ قوطی شیر خشک و ۱۵۰۰ بسته پوشک تهیه شده است و ۶۰ میلیون تومان هم جمع آوری شده است که امروز چهارشنبه ۷ فروردین به مناطق سیل زده استان گلستان اعزام می‌شود و همچنان این اقدام ادامه پیدا می‌کند.

فرمانده ناحیه کاشان ادامه داد: گروه‌هایی هم به عنوان اردوی جهادی اعلام آمادگی کرده اند که در مناطق سیل زده حضور پیدا کنند، تعدادی از افراد به آنجا رفتند تا عرصه شناسایی کنند و افرادی که در قالب اردوی جهادی حاضر به مشارکت هستند اطلاع داشته باشند که باید چگونه مراجعه کنند.
وی تاکید کرد: از خیرین، مسولین شهرستان، جوانان انقلابی و پای کار، مردم ولایتمدار کاشان که در این پویش ملی شرکت کردند تقدیر و تشکر می‌کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها