فرمانده سپاه ناحیه ی سلطانیه گفت: اردوهای راهیان نور تاثیر مطلوبی در ترویج ارزش های انقلاب اسلامی و فرهنگ ایثار و شهادت در میان نسل جوان جامعه دارد.
کد خبر: ۹۱۲۲۴۴۹
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج،سرهنگ سلیمی اظهار کرد: در شرایطی که در مقابل حملات سنگین جنگ نرم از سوی استکبار هستیم می توانیم با معرفی الگوهای برتر که همان شهدا هستند سبب ایجاد تحول در بین جوانان شویم.

وی افزود: شهدای ۸ سال دفاع مقدس ما شاخص هستند که انسان ها را به سمت ارزش های الهی رهنمون می سازند و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنها جامعه را همواره سرزنده و با نشاط نگه می دارد.

فرمانده سپاه ناحیه ی طارم با اشاره به حضور مقام معظم رهبری در جمع راهیان نور اهمیت توجه و تقویت این حرکت ارزشمند را صد برابر به نسبت گذشته بیان کرد و گفت: امیدواریم تذکرات و تأکیدات مقام معظم رهبری همواره مورد توجه برنامه ریزان و کارگزاران فرهنگی باشد.

وی تصریح کرد: اردوهای راهیان نور، فرهنگ‌ساز هستند و اهمیت فرهنگی و معنوی این اردوها بر هیچکس پوشیده نیست.

وی گفت: اردوهای راهیان نور تاثیر مطلوبی در ترویج ارزش های انقلاب اسلامی و فرهنگ ایثار و شهادت در میان نسل جوان جامعه دارد. 

سلیمی با بیان اینکه کاروان راهیان نور برادران شهرستان سلطانیه در قالب یک دستگاه اتوبوس  و به تعداد۴۴ نفر از تاریخ۲۴ لغایت ۲۷اسفندماه سال گذشته از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید کردند،خاطرنشان کرد:۴۴ نفر از خواهران بسیجی این شهرستان نیز از تاریخ ۵ فروردین امسال ، در اردویی ۴ روزه از این مناطق بازدید خواهند نمود.

وی  در پایان ارتقای روحیه خودباوری و خودشناسی را از اهداف اصلی اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی عنوان کرد و افزود: زائران در این سفر عظیم معنوی می آموزند تا روحیه مقاومت را در خود تقویت کنند.

 

ارسال نظرات