فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود از ترویج گفتمان رهبر معظم انقلاب در راستای شعار سال «رونق تولید» به همت پایگاه‌های مقاومت و حلقه‌های صالحین بسیج خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۲۴۴۷
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ پاسدار جواد عبیری با تبریک سال جدید که به فرمود: ه رهبر انقلاب سال رونق تولید نام‌گذاری شده است، با اشاره به اینکه شعار امسال در راستای شعار‌های سال‌های گذشته و در تداوم و تکمیل آن‌هاست، اظهار کرد: مهم‌ترین موضوعی که باید در تحقق این شعار‌ها مورد توجه قرار گیرد، اقدام عملی و عاجل است که باید مردم و مسؤولان کشور سرلوحه کار خود قرار دهند.
عبیری با بیان اینکه ترویج گفتمان رهبر انقلاب در جامعه وظیفه‌ای همگانی است، گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف بسیج به‌عنوان نهادی مردمی، تبیین و ترویج فرهنگ تولید در جامعه است که با همکاری پایگاه‌های بسیج و حلقه‌های صالحین در این راستا تلاش خواهیم کرد.
وی تصریح کرد: در بسیج اعتقاد داریم که باید به مردم ماهیگیری یاد دهیم و آن‌ها را توانمند سازیم تا بتوانند در تحقق منویات رهبر انقلاب گام بردارند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با بیان اینکه رونق تولید اراده همگانی می‌طلبد، گفت: در رونق تولید، مردم و مسؤولان هر کدام نقشی را بر عهده دارند و نقش مردم توجه به مصرف تولیدات ملی و کالای ایرانی است که در رونق تولید اثر بسیار دارد.
عبیری به نقش مسؤولان هم اشاره کرد و افزود: مسؤولان هم باید در جهت تحقق رونق تولید و کمک به بنگاه‌های اقتصادی کوچک و بزرگ، تشویق تولید ملی، جلوگیری از واردات بی‌رویه و حمایت از تولید ملی تلاش کنند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود گفت: امسال همه باید دست در دست هم دهند تا با رونق تولید، توطئه‌های دشمنان درنگ اقتصادی ناکام بماند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها