در دیدار نوروزی مدیرکل بنیاد شهید استان زنجان با کارکنان این اداره، مقرر شد با تمایل شخصی کارکنان بخشی از حقوق پرسنل اداره کل بنیاد شهید استان زنجان برای کمک‌ به سیل‌زدگان اختصاص یابد.
کد خبر: ۹۱۲۲۴۲۸
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵

به گزارش خبرگزاریسیج،علی کاظمی باحضور در محل کار همه کارکنان ضمن تبریک به مناسبت آغاز سال جدید برای همه آنان آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

وی تصریح کرد: امید است در سال جدید بتوانيم گام‌های بلند و مؤثری در جهت تأمین رضايت خانواده‌های معظم شهدا و ايثارگران برداريم و ترویج‌دهنده‌ی فرهنگ والای ایثار و شهادت در بین اقشار مختلف جامعه باشیم.

این مسئول همچنین وقوع حادثه سیل به برخی استان های کشور را تسلیت گفته و با خانواده های قربانیان ابراز همدردی کرد.

در این دیدار همچنین به پیشنهاد معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید استان مقرر شد به منظور حمایت از هموطنان مناطق سیل‌زده بخشی از حقوق پرسنل این اداره کل با تمایل شخصی جهت کمک‌های انسان دوستانه این مناطق اختصاص ‌یابد.

گفتنی است مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در تماس تلفنی با مدیرکل بنیاد شهید استان های فارس و گلستان ضمن ابراز همدردی با بازماندگان و جان باختگان سیل اخیر در این استان ها، آخرین وضعیت امدادی به حادثه دیدگان را جویا شد و برای هرگونه مساعدت به این استان ها اعلام آمادگی کرد.

 

ارسال نظرات