خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
انتقاد شدید امام‌جمعه شیراز از مسئولان فارس:
امام جمعه شیرازبا انتقاد شدید از مسئولان فارس گفت: عملکرد برخی ادارات که زمینه‌ساز سیل این شهر شد، موجب خشم و حتی فحش‌دادن آنان به مسئولان شد.
کد خبر: ۹۱۲۲۴۲۶
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، آیت الله لطف الله دژکام امام جمعه شیراز با بیان اینکه در بازدید از مناطق سیل‌زده با خشم و عصبانیت مردم روبرو شدیم گفت: عملکرد برخی ادارات که زمینه‌ساز سیل این شهر شد، موجب خشم و حتی فحش‌دادن آنان به مسئولان شد.

وی تصریح کرد: مسیل را گرفته‌اند و به ساختمان تبدیل کرده‌اند، چرا نباید سیل جاری شود؟ چرا شهرداری بلوار کشیده و مسیل را مسدود کرده است؟ آب بالا‌دست دروازه‌قرآن باید از کجا سر در بیاورد که سیل جاری نشود؟

نماینده ولی فقیه در فارس اظهار داشت: تونلی که شهرداری در منطقه سعدی احداث کرده به رودخانه تبدیل شده است، این تونل هیچ راهی برای فرار آب ندارد، جایی که شهرداری می‌خواهد در آینده پارک بسازد، به ارتفاع 2 متر آب جمع شد، صحنه‌های بی‌ریخت در جریان سیل شیراز مشاهده کردم.

به گفته آیت الله دژکام، باید ببینیم شهرداری چه بر سر مردم آورده است، وقتی خود شهرداری به حریم رودخانه خشک تجاوز کرده چه انتظاری از مردم داریم؟ من دو سه جا این تجاوز شهرداری به حریم را خودم دیده‌ام.

امام جمعه شیراز خاطرنشان کرد: این همه هزینه، وام و تسهیلات پرداخت می‌شود اما کار به صورت اساسی حل نمی‌شود ، چرا باید دولت و ملت برای کمک به سیل‌زدگان این همه کمک کنند و بعد با اندک بارانی دوباره شاهد این خسارت‌ها باشیم؟ این به معنی آن است که در جریان امور ما، نفهم‌ها تصمیم می‌گیرند، نفهم‌ها به مسئولیتشان عمل نمی‌کنند.

وی گفت: در بازدیدها وارد یک کوچه با 4 متر گودی شدیم که بن‌بست بود و راه خروج آب نداشت، شهرداری پشت این کوچه 15 مغازه برای فروش ساخته است، آب این کوچه از کجا باید خارج شود؟ نمی‌شود بنشینیم و فقط نظاره کنیم، مردم حق دارند فحش بدهند و هر بدی به ما بگویند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها