خبرهای داغ:
رئیس شورای حل اختلاف قزوین گفت: در سال ۹۷، الموت غربی با ۷۴ درصد، اسفرورین با ۶۰ درصد، کوهین با ۵۴ درصد بیشترین سازش‌ها را در سال 97 به خود اختصاص داده است.
کد خبر: ۹۱۲۲۴۰۶
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،حجت الاسلام والمسلمین علی زمانی با بیان اینکه قریب ۸۰ درصد ابلاغ‌ها به صورت الکترونیک است، گفت: آبگرم با ۸۲ درصد، محمدیه با ۷۸ درصد، ضیاآباد با ۷۴ درصد، قزوین با ۷۱ درصد بیشترین آمار ابلاغ الکترونیک را به خود اختصاص داده است.
وی ادامه داد: سامانه ابلاغ الکترونیکی اوراق قضایی در استان قزوین از سال ۹۵ به صورت پایلوت راه اندازی شد و دادگستری استان در این امر مهم عملکرد بسیار خوبی را داشته است به طوری که در حال حاضر بیش از ۷۷ درصد ابلاغ‌های استان قزوین به صورت الکترونیکی انجام می‌گیرد.
رئیس شورای حل اختلاف قزوین با اشاره به سازش ۳۲ درصدی پرونده‌ها افزود: الموت غربی با ۶۹ درصد، اسفرورین با ۶۰ درصد و الموت شرقی با ۵۶ درصد بیشترین سازش‌ها را در سال ۹۶ به خود اختصاص داده است.
وی تصریح کرد: در سال ۹۷ نیز الموت غربی با ۷۴ درصد، اسفرورین با ۶۰ درصد، کوهین با ۵۴ درصد بیشترین سازش‌ها را در سال 97 به خود اختصاص داده است.

 

1001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها