خبرهای داغ:
جانباز دفاع مقدس:

به مهمانی پایم‌آمده ام

جانباز دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار بسیج مستقر در شلمچه گفت: در شلمچه مجروح شدم و پایم قطع شد، پایم در این نقطه جا مانده است. امروز به مهمانی پایم آمده ام.
کد خبر: ۹۱۲۲۳۸۸
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱

به گزارش خبرنگار بسیج مستقر در شلمچه، خیرالله اصغریان از رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا گفت: اینجا شلمچه کربلای ایران است و هزاران نفر از جوانان این سرزمین خونین بال خدای خود را ملاقات کردند تا با بال فرشتگان به انتهای ملکوت بنشینند و ما جاماندگان را نظاره کنند.

وی در ادامه گفت : وقتی پایم قطع شد، باورتان نمی شود هیچ احساس غربت و ناراحتی نداشتم که سلامت خود را از دست دادم و اگر هزاران بار به روزهای جوانی برگردم باز هم همان مسیر را انتخاب خواهم کرد. ایران را نمی شود با چند نفر بی بی سی نشین معامله کرد. انقلاب را کسانی به دنیا شناساندند که با دستان خالی و لب های تشنه در برابر تمام دنیا ایستادند تا ارزش هایشان را حفظ کنند.


اصغریان گفت: چه روزهای سختی را تجربه کردیم، بوی دود خون آتش باروت فضا را پر می کرد و نان خشک با قمقمه آب گرم بهترین غذای ما در خط مقدم بود.کسی اعتراض نمی کرد و مسئولان هم مانند رزمندگان ساده زیست بودند.


جانباز دفاع مقدس در ادامه مناجاتی با خدا و پای جامانده اش داشت که شنیدنی بود:
ای جسم نحیف من، مگر می شود قطعه ای از جسمم بهشتی شود و من حیران و سرگردان در دنیا بمانم تا اسیر آرزوهای دور ودراز شوم. ای یاران به خون خفته من!! ای روزهای سخت مجنون و شلمچه شما شهادت بدهید هیچ نداشتیم جز خدا و امام مستضعفان ایستادیم ،جان دادیم، دست و پا دادیم اما عزت و شرف خویش را ندادیم.
امروز همه چیز داریم عده ای در فکر فروش عزت انقلاب هستند.
ای پای ره یافته در بهشت! برخیز و ببین آمده ام، ۳۰سال است که می آیم اما خبری ازت نیست! دوستانم را ملاقات کن و در گوشه ای از بهشتتان جایی برای من دریابید تا با دیدن شما روزهای شلمجه و مجنون را در یابم. ای خدای بزرگ در بهشتت جایی مانند شلمچه برایم قرار بده که تا ابد از فضای مردان سرزمین نور دور نشوم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها