خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی خبرداد

اعلام آمادگی گروه‌های جهادی خراسان‌جنوبی برای کمک به سیل زدگان

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی گفت: همه گروه‌های جهادی خراسان‌جنوبی برای خدمات‌رسانی در مناطق سیل زده اعلام آمادگی کرده‌اند و در صورت اعلام نیاز برای حضور در مناطق سیل زده اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۹۱۲۲۳۸۷
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مهدی هنری مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: با توجه به وقوع سیل در استان‌های شمال کشور بسیج سازندگی نیز مانند سایر دستگاه‌ها برای کمک به مناطق سیل زده آماده خدمات‌رسانی است.

 

وی با بیان اینکه در مرحله اول بسیج سازندگی کشور هفت استان نزدیک به استانهای شمال کشور را برای خدمات‌رسانی به مناطق سیل زده به عنوان استان معین انتخاب کرده، افزود: خراسان‌جنوبی در بین این هفت استان نیست و فقط از بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی برای جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی درخواست همکاری شده است.

 

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی بیان کرد: بسیج سازندگی خراسان جنوبی به منظور جمع‌آوری کمک، از چهارم فروردین ماه به حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج سراسر استان اعلام کرده و تاکنون نیز جمع آوی کمک‌ها ادامه دارد.

 

هنری اظهار کرد: همه گروه‌های جهادی خراسان‌جنوبی برای خدمات‌رسانی در مناطق سیل زده اعلام آمادگی کرده‌اند و در صورت اعلام نیاز از سوی بسیج سازندگی کشور برای حضور در مناطق سیل زده اعزام خواهند شد.

 

وی اظهار کرد: اقلام مورد نیازی که برای جمع آوری اعلام شده بیشتر کنسروجات، شیر خشک و وسایل گرمایشی بوده و مابقی کمک‌های مورد نیاز اعلام شده به صورت نقدی است.

 

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی گفت: مردم استان که تمایل برای کمک به مناطق سیل زده را دارند می‌توانند برای کمک به پایگاه‌های بسیج و حوزه‌های مقاومت در سراسر استان مراجعه کنند یا به شماره حساب 5151818086011 نزد بانک سپه بنام حوادث غیر مترقبه سازمان بسیج کمک‌های نقدی خود را واریز کنند.

 

هنری بیان کرد: در قرارگاه پیشرفت و آبادانی نیز روحانیونی که در دهستان‌ها مستقر هستند به عنوان محور جمع آوری کمک‌ها به مناطق سیل زده مشخص شده‌اند.

 

وی اظهار کرد: در حال حاضر 300 نفر از جهادگران استان دوره امداد و نجات را در آخر سال گذشته گذرانده‌اند و در هر شهرستانی یک گروه که دوره امداد و نجات را گذرانده باشد داریم. این گروه‌ها برای مواقع بحران آماده هستند.

 

انتهای پیام/

منبع: خاورستان

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها