اقدامات انجام شده سپاه سوادکوه شمالی در حادثه سیل این شهرستان:
سپاه و بسیج شهرستان سوادکوه شمالی و گروههای جهادی ، با حضور در مناطق آسیب دیده اقدامات موثر را در کنار امدادگران و دولتمردان انجام داده و هم اکنون با توزیع آب در مناطق مختلف ، بازگشایی جاده و مسیرها، ادوات مهندسی و بیل مکانیکی در منطقه لفور، پیگیری مشکلات مردمی، آمادگی جهت خدمات بیشتر در شهرستان و دیگر نقاط سیل زده استان مازندران را دارد.
کد خبر: ۹۱۲۲۳۷۵
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، با توجه به سیل بی سابقه در منطقه سوادکوه شمالی و خسارت به بخشی از راه های شهری و روستایی و بخش های زیربنایی شهرستان، کارکنان سپاه بسیجیان و گروهه ای جهادی شهرستان بلافاصله با حضور در منطقه به خدمات رسانی و یاری سیل زدگان و آسیب دیدگان پرداختند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه شمالی ضمن ابراز تاسف از حادثه سیل اخیر به تشریح اقدامات صورت گرفته توسط سپاه شهرستان پرداخت و گفت: سپاه و بسیج شهرستان سوادکوه شمالی و گروههای جهادی ، با حضور در مناطق آسیب دیده اقدامات موثر را در کنار امدادگران و دولتمردان انجام داده و هم اکنون با توزیع آب در مناطق مختلف ، بازگشایی جاده و مسیرها، ادوات مهندسی و بیل مکانیکی در منطقه لفور، پیگیری مشکلات مردمی، آمادگی جهت خدمات بیشتر در شهرستان و دیگر نقاط سیل زده استان مازندران را دارد.

سرگرد خمسیه با اشاره به حرکت خود جوش مردم نوع دوست شهرستان در اهدا مایحتاج آسیب دیدگان شهر های استان مازندران، ادامه داد: اقلام مورد نیاز جهت ارسال به مناطق سیل زده استان شامل  نان، آرد، آب معدنی، کنسرو ، پتو و ... می باشد . که باید به سرعت تهیه و توزیع گردد. خمسیه افزود مردم نیز می توانند  کمک های نقدی خود را به شماره حساب   0111676917008 نزد  بانک ملی به نام ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت واریز  نمایند .

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها