خبرهای داغ:
دبیر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان قزوین:
دبیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین در گفتگو با خبرنگار بسیج در شلمچه گفت: جنگ تحمیلی صحنه تقابل حق و باطل بود و نمود بارز انسان الهی را تداعی کرد.
کد خبر: ۹۱۲۲۳۷۱
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین از شلمچه حجت الاسلام و المسلمین فاطمی نسب ضمن تبریک سال نو گفت: دفاع مقدس تجلی بارز انسان الهی بود و آن په در این کارزار مطرح است انسان می باشد که مسیر رسیدن به خدا را به نمایش می گذارد.اینجا صحبت از توپ و تانک ادوات نیست بلکه محل عروج ملکوتی کسانی بوده که خدا را در تقابل با جهان کفر می دیدند.
وی در ادامه تصریح کرد: شلمچه کربلای ایران بوده و پس از ۱۴۰۰سال عاشورا را با پیرخمین به درستی ترجمه کردند که اجر شهدا بسیار بالاست. آنها حسین را دیددند و حمایت نکردند اما پس از ۱۴۰۰سال جوانان ما ندیده از ارمانهای عاشورا دفاع کردند و حسین را تنها نگذاشتند. دفاع مقدس منصه ظهور انسان الهی همانند شهید همت باکری خرازی بود و با الهام از آنها شهید حججی ها پرورش یافتند.

فاطمی نسب در ادامه تصریح کرد: شهدای مدافع حرم بسیار مظلوم و غریبانه تر از شهدای ۸سال دفاع مقدس هستند، مدافعان حرم صدها کیلومتر دورتر از کشور غریبانه به خاک افتادند تا به بی بی زینب کبری بگویند گرچه حسین و شما تنها بودید امروز مردان حماسه ساز مکتب عاشورا برای دفاع از حریم اهل بیت برای سر دادن آمده اند نه ۷۲ نفر بلکه هزاران هزار نفر غسل شهادت کردند.

دبیر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان قزوین در پایان گفت: خروجی راهیان نور باید تربیت نیروهای در تراز انقلاب باشد تا بتوانیم روحیه جهاد و شهادت را در بین جوانان و آیندگان زنده نگهداریم

ارسال نظرات
پر بیننده ها