فرماندار بابلسر با بیان اینکه موفقیت در روند توسعه، خدمت به مردم و پیروزی بر استکبار فقط در گرو همدلی وحدت و همیاری دستگاه‌های اجرایی می‌باشد، تأکید کرد: مدیران باید فارغ از هرگونه نگاه بخشی، منطقه ای، قومی و حزبی در کنار مردم و در جهت رضایتمندی آحاد شهروندان برنامه داشته باشند.
کد خبر: ۹۱۲۲۳۶۵
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، اسماعیل حسن زاده فرماندارشهرستان بابلسر با اشاره به نقش وحدت و همدلی در میان مدیران ادارات و نهاد‌های دولتی خواستار حفظ همدلی و همیاری فارغ از هرگونه نگاه بخشی، منطقه ای، قومی و حزبی در شهرستان شد.

وی با بیان اینکه موفقیت در روند توسعه، خدمت به مردم و پیروزی بر استکبار فقط در گرو همدلی وحدت و همیاری دستگاه‌های اجرایی می‌باشد، تأکید کرد: مدیران باید فارغ از هرگونه نگاه بخشی، منطقه ای، قومی و حزبی در کنار مردم و در جهت رضایتمندی آحاد شهروندان برنامه داشته باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بابلسر با اشاره به نظارت مستمر و دقیق بر عملکرد بازار در ماه‌های اخیر، گفت: در ماه‌های اخیر با تلاش مستمر دستگاه‌های مجری و نظارتی طرح تنظیم بازار، شاهد یک آرامش و توزیع عادلانه مایحتاج ضروری مردم بودیم و روند نظارت همچنان ادامه خواهد داشت و در صورت مشاهده هر گونه گرانفروشی، از طریق مراجع قضایی با متخلفین برخورد خواهد شد.

حسن زاده به آمادگی دستگاه‌های خدمات رسان و پاسخگویی ۲۴ ساعته به مردم و مسافران در ایام نوروز اشاره کرد و افزود:  تمام دستگاه‌های خدمات رسان با توجه به شرایط جوی و حجم بالای مسافران نوروزی به این شهرستان با آمادگی کامل جهت ارائه خدمات و پاسخگویی به نیاز‌های آنان  بودند.

وی با بیان اینکه استقبال از مسافران باید با رویی خوش و برخوردی مناسب انجام پذیرفت، تاکید داشت: مازندران یکی از استان‌های مهمان نواز در سطح کشور است و تمامی دستگاه‌ها و واحد‌های پذیرایی حداکثر توان خود را در جهت معرفی فرهنگ غنی استان و استقبالی شایسته و در خور هموطنان ایرانی از اقصی نقاط کشور به کار گرفتند.

فرماندار شهرستان بابلسر ادامه داد: با توجه به حجم بالای مسافران در ایام عید نوروز، باید تمهیدات لازم از سوی مدیران شعب بانک‌های شهرستان در جهت تزریق وجه نقد در دستگاه‌های ATM لحاظ گردید تا شهروندان و مسافران در این خصوص دغدغه‌ای نداشته باشند.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها