۱۲ هنرمند جوان سنندجی ۱۹ اثر نقاشی خود را در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج به یاد قربانیان حادثه سیل‌های اخیرکشور، در معرض نمایش علاقه‌مندان قرار می‌دهند.
کد خبر: ۹۱۲۲۳۵۵
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، امین مرادی رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان ضمن اعلام این خبرگفت: به منظور به تصویر درآوردن آثار هنرمندان جوان و توانمند عرصه هنر‌های تجسمی استان ۱۹ تابلوی نقاشی از ۱۲ هنرمند نقاش و تحصیلکرده هنر‌های تجسمی از ۷ لغایت ۱۶ فروردین ماه ۹۸ در محل گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج در معرض نمایش عموم علاقه‌مندان قرار داده می‌شود.

وی افزود: در این نمایشگاه آثارهنرمندان، وجید امینی، وریا پرویز پور، حسام جاویدنیا، کژال حسین پناهی، گلاله کمانگر، سیروان کنعانی، عدنان مردوخی، بهار ملکی، ناهید منبری، رضا نصرتی، بهمن نصرتی و آرش یاسمن پور با تکنیک‌های اکریلیک، رنگ روغن، آبرنگ و پاستل با موضوع آزاد به نمایش گذاشته می‌شود.
مرادی در ادامه گفت: چهارشنبه ۷ فرودین ساعت ۱۷ این نمایشگاه افتتاح و در مدت زمان برپایی همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ و ۱۶ تا ۲۰ آماده بازدید علاقه‌مندان خواهد بود.
 

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان با اشاره به حمایت حوزه هنری استان کردستان از هنرمندان تجسمی گفت:: در سال ۹۷ بیش از ۴۰ نمایشگاه در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج از هنرمندان استان و کشوری برپا گردید که شاهد استقبال بسیار خوب از علاقه‌مندان هنر‌های تجسمی در طول سال از این نمایشگاه‌ها بوده ایم.

وی افزود: با توجه به نامگذاری سال جدید ازسوی مقام معظم رهبری با نام" سال رونق تولید" جهت تحقق شعار سال وتوجه به اقتصاد هنر و رونق تولید در زمینه‌های مختلف هنری در خصوص حمایت از تولیدات هنری هنرمندان توانمند استان و تلاش در جهت عرضه این آثار در قالب‌های مختلف از جمله برگزاری نمایشگاه در داخل وخارج از کشور و تولید در سایر بخش‌های هنری تلاش بیشتری به عمل خواهد آمد.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان با تسلیت جان باختن تعدادی از هموطنان در حادثه سیل‌های اخیر در نقاط مختلف کشور از جمله شیراز افزود: این نمایشگاه از طرف هنرمندان سنندجی تقدیم می‌گردد به روح بلندتمامی جانباخته گان حادثه سیل‌های اخیر در نقاط مختلف کشور و ازخداوند متعال برای خانواده این عزیزان صبر و بردباری طلب و برای مصدومین و حادثه دیده گان سلامتی را آرزومندیم.

وی تصریح نمود: تمامی درآمد‌های ناشی از فروش آثار این نمایشگاه جهت کمک به سیل زده گان اختصاص خواهد یافت
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات