خبرهای داغ:

دستور احداث ۲ کیلومتر راه روستایی

فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی دستور احداث ۲ کیلومتر راه فرعی برای خارج کردن راه روستای یموق از مسیر سیل و خرید جهیزیه عروس و دامادی که اثاثیه منزلشان در حادثه از بین رفته بود را داد.
کد خبر: ۹۱۲۲۳۱۲
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰

در بازدید فرمانده سپاه جوادالائمه از مناطق سیل زده انجام شد

دستور احداث ۲ کیلومتر راه روستایی/ تامین جهیزیه خسارت دیده تازه عروس/ توزیع ۵۰۰ تخته پتو

فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی دستور احداث ۲ کیلومتر راه فرعی برای خارج کردن راه روستای یموق از مسیر سیل و خرید جهیزیه عروس و دامادی که اثاثیه منزلشان در حادثه از بین رفته بود را داد.

دستور احداث ۲ کیلومتر راه روستایی/ تامین جهیزیه خسارت دیده تازه عروس/ توزیع ۵۰۰ تخته پتو,

 

به گزارش خبرگزاری بسیج  سردار مرتضوی فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه (علیه السلام) خراسان شمالی با همراهی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان صبح روز یکشنبه با مردم سیل و طوفان زده شهرستان مانه و سملقان و راز و جرگلان بازدید کردند.

 

فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه علیه السلام از روستاهای حاج حسین، علی آباد، خرتوت، حمزک، قلعه لر، قزلر قلعه، یموق، کاریز، کهنه جلگه، یارچرلی، ساخلی، شپلی و خشتلی دهستان شیرین سو در مانه و سملقان و روستاهای آیرقایه، حصارچه، یکه سعود، کرپشتلی در شهرستان راز و جرگلان با مردم آسیب دیده دیدار و به مطالبات مردم سیل زده رسیدگی کردند.

 

روح الله محمدی فرمانده سپاه شهرستان مانه وسملقان در دیدار با سردار مرتضوی با اشاره به آمار خسارت ها گفت: ۳۶ روستا آسیب دیده، ۲۰۰ باب منزل مسکونی بالای ۶۰ درصد تخریب،  ۵۰۰ دامداری ویران، ۲۰۰ رأس دام سبک و ۳۰ رأس دام سنگین در دهستان شیرین سو طی این بارندگی ها تلف شده اند.

 

وی افزود: هم چنین ۲۰ راه ارتباطی روستایی مسدود و ۲۰ میلیارد تومان خسارت به اراضی کشاورزی شهرستان مانه و سملقان وارد شده است.

 

عباسعلی ریحانی فرمانده سپاه شهرستان راز و جرگلان نیز در جمع آسیب دیدگان دهستان حصارچه راز و جرگلان در دیدار با فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه(ع) اظهار کرد:  ۲۵ روستا آسیب دیده، ۲۵۰ باب منزل مسکونی بالای ۶۰ درصد تخریب،  ۳۰۰ دامداری ویران، ۲۵۰ رأس دام سبک و ۶۰ رأس دام سنگین در ر این دهستان طی این بارندگی ها تلف شده اند.

 

وی گفت: ۱۰ راه ارتباطی روستایی مسدود و ۶ میلیارد تومان خسارت به اراضی کشاورزی شهرستان راز و جرگلان نیز وارد شده است.

 

 طی این دیدار ۵۰۰ تخته پتو، ۲۰۰ بسته تغذیه ای، ۲۰ رول پلاستیک توزیع شد و اعزام گروه های جهادی، تشکیل قرارگاه کمک رسانی، تیم بندی پاسداران، بسیجیان و هسته ها و گروه های جهادی جهت امداد رسانی با هدف سرعت بخشیدن امدادرسانی به مردم آسیب دیده از بارندگی و طوفان های اخیر از جمله اقدامات بود.

 

منبع : عصر اترک

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار