مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد:

پذیرش و اسکان مسافران نوروزی در استان یزد افزایش یافت

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد با بیان اینکه استان یزد در پذیرش و اسکان مسافران نوروزی رتبه ششم کشور است گفت: اسکان مسافران نوروزی در یزد نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۹۱۲۲۳۰۰
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۵:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، عباسعلی دانافر، با اشاره به فعالیت ستاد اسکان مسافران نوروزی از تاریخ ۲۸ اسفند ماه سال گذشته و پایان آن در تاریخ ۱۵ فروردین ماه امسال اظهار داشت: در این راستا ۱۷ پایگاه ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در ایام تعطیلات نوروز در استان مشغول به فعالیت هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد به آمار پذیرش و اسکان مسافران نوروزی نسبت به سال گذشته اشاره کرد و گفت: طبق آماری که از سوی این پایگاه‌ها به دست آوردیم، رشد ۲۰ درصدی اسکان میهمانان نوروزی را تاکنون شاهد بودیم.

وی با اشاره به اینکه از روز ابتدایی اسکان مسافران نوروزی تا پایان روز ۵ فروردین ماه ۳۲ هزار و ۷۶۹ خانوار در محل‌های اسکان نوروزی یزد اسکان یافتند خاطرنشان کرد: این تعداد خانوار با جمعیت بیش از ۱۱۷ هزار و ۹۶۰ نفر در مدارس و مراکز رفاهی استان یزد اسکان یافتند.
دانافر یکی از دلایل افزایش مسافران نوروزی استان یزد را شرایط جوی دانست و تصریح کرد: طی این روز‌ها شاهد سیل در بسیاری از نقاط کشور هستیم که سبب شده تا مردم برای مسافرت‌های خود به سمت استان‌های جنوبی و بالاخص استان یزد سفر کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد اضافه کرد: با توجه تغییر شرایط جوی در استان یزد سعی کردیم تا مسافران نوروزی را در فضا‌های سرپوشیده اسکان دهیم.

وی در پایان با بیان اینکه در حال حاضر استان یزد رتبه ششم کشور را در پذیرش به خود اختصاص داده است افزود: ما در ستاد‌های اسکان نوروزی از ۸۴۲ نفر از عوامل ستادی، فعالین پایگاه‌ها، مدیران و خدمتگزاران کار اسکان مسافران نوروزی را بر عهده داشته‌اند.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات