خبرهای داغ:
سرهنگ زهرایی گفت: در راستای امدادرسانی به آسیب دیدگان مناطق سیل زده، ۲۰۰ گروه جهادی بومی در حال خدمت رسانی هستند.
کد خبر: ۹۱۲۲۲۶۱
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۰
 سرهنگ پاسدار محمد زهرایی رییس سازمان بسیج سازندگی کشور در گفت‌وگو با بسیج، درباره فعالیت گروه‌های جهادی در مناطق سیل زده کشور گفت: در حال حاضر بیش از ۲۰۰ گروه جهادی بومی بسیج سازندگی به استعداد ۴۰۰۰ جهادگر در بحران سیل این سه استان مشغول خدمت رسانی هستند.
 
 
 
زهرایی افزود: تاکنون بیش از ۲۰دستگاه ماشین آلات سنگین از قبیل کمپرسی، لودر، بیل مکانیکی و گریدر در منطقه فعال شده اند و امیدواریم با بکارگیری ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز، نقشی اندک در راه امدادرسانی به سیل زدگان گلستان و مازندران و خراسان شمالی و کمک به رفع آلام آنان داشته باشیم.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: تا الان بالغ بر۷کامیون حاوی پتو، کنسرو، آب معدنی و خشکبار از سایر استان‌ها جمع آوری و ارسال شده است.

زهرایی با اشاره به آمادگی ۲۰۰۰ گروه جهادی برای خدمت رسانی افزود: سازمان بسیج سازندگی در کنار سایر رده‌های سازمان بسیج مستضعفین خدمت گسترده و بی وقفه را  تا حل کامل مشکلات ضروری در مناطق زلزله زده، وظیفه و رسالت خود می‌داند و در صورت اعلام نیاز مسئولان محلی ۲۰۰۰ گروه جهادی آمادگی کامل دارند تا در سه استان مازندران، گلستان و خراسان شمالی خدمت رسانی کنند.

وی بیان کرد: نیازهای مردم در مناطق سیل زده شناسایی شده و در اولین فرصت نسبت به رفع کامل این نیازمندی‌ها اقدامات مقتضی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها