خبرهای داغ:
سردار غلامی گفت: تاکنون بیش از 50 کامیون از کمک‌های مردمی توسط بسیجیان استان‌های گوناگون به مناطق سیل زده رسیده و بسیجیان در حال تقسیم این کمک‌ها در بین خانواده‌های سیل زده هستند.
کد خبر: ۹۱۲۲۱۹۷
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج: سردار نعمان غلامی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین در گفت و گو با خبرنگار بسیج در خصوص حضور اقشار مختلف بسیج در مناطق سیل زده شمال کشور اظهار داشت: طی روزهای گذشته 12 سپاه استانی همجوار استان های مازندران و گلستان در مناطق سیل زده حاضر شدند و پس از برقراری ارتباط با رده‌های مختلف بسیج مناطق کار خود را آغاز کردند.

وی افزود: تا کنون بیش از 50 کامیون از کمک‌های مردمی توسط بسیجیان استان‌های گوناگون به مناطق سیل زده رسیده و بسیجیان در حال تقسیم این کمک‌ها در بین خانواده‌های سیل زده هستند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: در مجموع بیش از 7هزار نفر از بسیجیان در مناطق سیل زده حاضر شده و در حال خدمت رسانی هستند.

سردار غلامی گفت: با هماهنگی صورت گرفته با جامعه بسیج پزشکی و عشایری، تیم‌های دام پزشکی هم در مناطق سیل زده حاضر شده و در حال درمان دام‌های آسیب دیده در سیل هستند.

وی ادامه داد: جمعی از خواهران بسیجی هم تحت عنوان لشکر حضرت زینب(س) در حال خدمت رسانی به بانوان سیل زده هستند.

معاون هماهنگ کننده بسیج گفت: بسیج جامعه پزشکی، بسیج اصناف و سایر اقشار بسیج هم در صحنه حاضر شده‌اند و تلاش می کنند تا با هم افزایی بتوانند ظرفیت های مردمی را برای افزایش خدمت رسانی تقویت کنند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها