خبرهای داغ:
استاندار خراسان جنوبی گفت: در استان 44دستگاه عضو مدیریت بحران استان آمادگی لازم را دارند و 5 دستگاهی که عملیاتی هستند و مسئولیت صحنه ای بحرانها را برعهده دارند در آماده باش کامل هستند و 83 اکیپ و تیم عملیاتی در استان آمادگی کامل خدمت رسانی به مردم را دارند.
کد خبر: ۹۱۲۲۱۹۳
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس هشدارهایی که از هواشناسی اعلام شد شاهد موج جدید بارشی در سطح استان هستیم که از غرب استان یعنی شهرستان طبس آغاز می شود و کل استان را دربر می گیرد.

وی عنوان داشت: بارش ها در استان تا اوایل روز پنج شنبه ادامه می یابد و پیش بینی می شود حداکثر میزان بارش طی چند روز به 50 میلیمتر می رسد.

استاندار خراسان جنوبی افزود: در این زمینه نیاز بود که آمادگی داشته باشیم و جلسه ای را با حضور اعضای مدیریت بحران استان داشتیم و گزارشی از دستگاه های زیربط اخذ و توصیه های لازم را به آنها اعلام کردیم و نیاز است با کسب آمادگی لازم ، شرایط غیرمترقبه که احتمال دارد را بتوانیم مدیریت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در ایام سفرهای نوروزی هستیم و خوشبختانه امسال شاهد حضور جمعیت قابل توجهی از مردم از اقصی نقاط  کشور در استان بودیم که تاکنون بی نظیر بود و هفتمین استانی بودیم که بیشترین تعداد گردشگر و اقامت را در روزهای ابتدایی سال داشتیم.

معتمدیان اظهار داشت: با توجه به شرایط اقلیمی که در مناطق جنوب، جنوب غربی، استان فارس و سیل هایی که در آنجا به وقوع پیوسته است احتمال اینکه سفرهای مردم به خصوص از استان خراسان رضوی نیمه تمام بماند و شاهد برگشت مسافران عبوری از استان باشیم آمادگی لازم  برای پذیرایی از مسافرین در را داریم.

وی ادامه داد: در استان 44دستگاه عضو مدیریت بحران استان آمادگی لازم دارند و 5 دستگاهی که عملیاتی هستند و مسئولیت صحنه ای بحرانها را برعهده دارند در آماده باش کامل هستند و 83 اکیپ و تیم عملیاتی در استان آمادگی کامل خدمت رسانی به مردم را دارند.

استاندار خراسان جنوبی گفت: درخواستی  از مردم استان داریم که از هشدارها و اخطارهایی که از ناحیه دستگاه های مسئول از طریق صدا و سیما و رسانه ها اطلاع رسانی می شود توجه لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها