خبرهای داغ:
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، با تغییر شرایط جوی آب و هوایی بارندگی در تعطیلات نوروزی، پرسنل سپاه و بسیجیان هندیجان به میهمانان نوروزی و کاروان های راهیان نور گرفتار در بارندگی برای اسکان در مساجد و اماکن کمک و همکاری نمودند .
کد خبر: ۹۱۲۲۱۸۶
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵

سروان پاسدار سعید سنگری مدیر ارشد ناحیه سپاه هندیجان اظهار کرد: همزمان با گشت های امنیتی سپاه و بسیج برای رفاه میهمانان نوروزی و کاروان های راهیان نور که در هوای بارانی گرفتار شده بودند آنها را به اماکن و مساجد و سالن ورزشی شهرستان هدایت نموده و کمک رسانی بصورت ویژه انجام گرفته شد.

وی افزود : سپاه و بسیج هندیجان در هر شرایطی آماده همکاری با مسافران نوروزی و کاروان های راهیان نور و همچنین ستاد مدیریت بحران شهرستان است و با ایجاد گشت های امنیتی منظم در سطح شهرستان اقدامات امنیتی خوبی را برای مسافران فراهم نموده اند.

وی بابیان آمادگی نیروهای سپاه و بسیج در آب و هوای بارانی گفت: نیروهای سپاه و بسیج هندیجان بصورت ۲۴ساعته در حال گشت زنی در مسیر جاده ها هندیجان و سطح شهرستان هستند و با استقبال از مسافران نوروزی و کاروان های راهیان نور خدمات رسانی شایسته ایی دارند.
خبرنگار هندیجان محمدرضاشعبانی

ارسال نظرات
پر بیننده ها