خبرهای داغ:
جانشین بسیج جامعه پزشکی در گفتگو با بسیج عنوان کرد:
احمدی تصریح کرد: ۱۰ تیم پزشکی و امداد سیار بسیج جامعه پزشکی برای ارایه خدمات پزشکی در روستاهای استان گلستان اعزام شدند و تا کنون ۱۰۰ میلیون تومان دارو از طریق شبکه دارویی و تجهیزات پزشکی جمع اوری شدن است.
کد خبر: ۹۱۲۲۱۷۹
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ مجید احمدی جانشین بسیج جامعه پزشکی در گفتگو با خبرنگار بسیج در مورد خدمات پزشکی در مناطق سیل زده گفت: از ابتدای سیل در استان گلستان و برخی از استانها ی همجوار بسیج جامع پزشکی در کنار سایر نهادهای مسئول مانند سپاه و ارتش، تیم های امداد و نجات و اظطراری بسیج جامع پزشکی فراخوانده شدند.

جانشین بسیج جامعه پزشکی افزود: با توجه به اینکه عمده نیازمندی‌ها در ابتدا، سازه هایی برای اسکان و نجات بود نقش بسیج جامع پزشکی کم تر بود اما بعد از گذشت ۲ روز از سیل با برنامه ریزی های انجام شده برای کمک رسانی و احصإ نیازمندی‌ها ی پزشکی، با همکاری سپاه شمال شرق سازه بیمارستان های بسیج جامع پزشکی با مشارکت نهادهای مسئول استقرار یافته است.

وی در همین رابطه افزود:کمک های پزشکی و دارویی با هماهنگی میان بسیج جامع پزشکی و سپاه برای این مناطق تامین شده است و نیروی انسانی متخصص برای نیازمندی‌ها ی پزشکی به صورت شیفت بندی خدمات پزشکی مورد نیاز را به هموطنان ارایه می دهد.


احمدی تصریح کرد: ۱۰ تیم پزشکی و امداد سیار بسیج جامعه پزشکی برای ارایه خدمات پزشکی در روستاهای استان گلستان اعزام شدند و تا کنون ۱۰۰ میلیون تومان دارو از طریق شبکه دارویی و تجهیزات پزشکی جمع اوری شدن است.

وی ادامه داد: تیم های پزشکی شهید رهنمون نیز ۱۰۰ پزشک متخصص در تخصص های مورد نیاز مانند داخلی و ارتوپدی و تخصص های مورد نیاز سیل اماده اعزام به مناطق سیل زده هستند.


وی اظهار کرد: ۲ هزار بسته غذایی به صورت داوطلبانه از استان گیلان و قزوین به مناطق سیل زده اعزام شد.


جانشین بسیج جامعه پزشکی اظهار کرد: با برنامه ریزی های انجام شده ۱۵ تیم پزشکی اماده ارایه خدمات پزشکی برای استانها در معرض خطر در نظر گرفته شده است.


وی در پایان گفت: در حال حاضر هیچ نگرانی برای ارایه خدمات در مناطق زلزله زده نداریم، در حال حاضر تمام امکانات بکار گرفته شده است، اما امیدواریم بعد از پشت سر گذاشتن موقعیت بحران نیز شاهد ادامه کمک های مورد نیاز این مناطق از سوی مسئولان امر باشیم تا امکانات لازم برای تامین اسکان سیل زدگان فراهم شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها