خبرهای داغ:
مسئول بسیج ادارات کارمندی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خبر داد:

اعزام بیش از ۴ هزار نفر بسیحی کارمند به یادمان های دفاع مقدس

مسئول بسیج ادارات کارمندی سپاه حضرت ولیعصر (عج) گفت: بیش از چهار هزار نفر بسیجی کارمند خوزستان به مناطق عملیاتی و یادمان های دفاع مقدس اعزام انجام شدند.
کد خبر: ۹۱۲۲۱۷۵
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳

علی حاتمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار کرد: در زمینه راهیان نور امسال از ۲۴ اسفند ماه مهمانان از سطح استان‌های مختلف کشور به خوزستان آمده و تا پایان تعطیلات نوروزی به آنها خدمات رسانی می‌کنیم.

وی افزود: دو موضوع را در زمینه راهیان نور پیگیری می‌کنیم، یکی میزبانی آحاد مردم از سراسر کشور به ویژه کارمندان بسیجی است که پیش بینی شده بیش از ۲۰ هزار نفر مورد میزبانی قرار گیرند.

مسئول بسیج ادارات کارمندی سپاه حضرت ولیعصر (عج) تصریح کرد: مأموریت دوم اعزام بسیجیان کارمند استان به مناطق عملیاتی و یادمان‌های دفاع مقدس است که از ابتدای شروع راهیان نور تا امروز بیش از چهار هزار نفر اعزام انجام شد.

حاتمی عنوان کرد: اقدامات پشتیبانی در یادمان‌های دفاع مقدس فکه، طلائیه، شلمچه، هویزه و شهید هاشمی داشتیم که در این زمینه تأمین آب اقدامات خوبی توسط همکاران انجام شد.

وی یادآور شد: در یادمان شهید هاشمی هور اقدامات خوبی از جمله فضاهایی شامل دیوارنویسی، نصب پرچم و بنر انجام شد.

مسئول بسیج ادارات کارمندی سپاه حضرت ولیعصر (عج) س اضافه کرد: اقدامات پشتیبانی در یادمان‌های دفاع مقدس فکه، طلائیه، شلمچه، هویزه و شهید هاشمی صورت گرفت که در زمینه تأمین آب اقدامات خوبی توسط همکاران انجام شد.

حاتمی یادآور شد: پذیرایی از زائران راهیان نور در قالب ایستگاه‌های صلواتی در یادمان هور به صورت روزانه انجام می‌شود که معمولاً بیش از چهار هزار نفر در روز بازدید دارند.

وی با اشاره به پشتیبانی از خادمان مستقر در یادمان هور گفت: تأمین کادر درمانی یادمان هور و چذابه با استقرار آمبولانس و کادر پزشکی، تأمین اتوبوس برای جابجایی زائران در مناطق عملیاتی و یادمان‌های دفاع مقدس را داریم.

مسئول بسیج ادارات کارمندی سپاه حضرت ولیعصر (عج) عنوان کرد: با توجه به حضور زائران به صورت ریلی در استان اتوبوس‌هایی برای جابجایی آنها تدارک دیده شده است.

حاتمی بیان کرد: اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم نیز در حال انجام است.

وی در پایان خبر داد: تأمین کادر درمانی یادمان هور و چذابه با استقرار آمبولانس و کادر پزشکی، تأمین اتوبوس برای جابجایی زائران در مناطق عملیاتی و یادمان‌های دفاع مقدس را نیز داریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها