خبرهای داغ:
زائر راهیان نور در گفتگو با خبرنگار بسیج از کانال کمیل و حنظله گفت: وصیت نامه شهدا را خوانده ام آنها رفتند تا نوامیس مردم در امان باشندد پس زنان حجاب خود را رعایت کنند.
کد خبر: ۹۱۲۲۱۶۰
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبر نگار بسیج از کانال حنظله و کمیل، بهزادی نوجوان وبا تصویری از شهدا بر روی سینه خود به استقبال تیم رسانه آمد و با سخنانش همه را تحت تاثیر قرار داد.

وی گفت: انقلاب ما انفجار نور بود حتی در تاریکی های مطلق هم نور سایه ظلمت را می شکافد.تصویری که بر روی سینه ام نقش بسته متعلق به شهید احمد بهتویی بوده که پسر عمویم است،وصیت نامه اش را خوانده ام توصیه به حجاب کرده و گفته ما به جنگ و شهادت رفتیم تا شما زنان این سرزمین در زیر سایه اسلام در آرامش و امتیت زندگی کنید تا هیچ بیگانه ای نتواند به حریم شما نزدیک شود.

بهزادی تصریح کرد: یکی از اهداف شهدا دفاع از ناموس وطن بود تا همانند سوریه عراق و یمن دست خوش گرگ های استکبار نشوند، هرکس نتواند پاسدار خون شهیدان باشد در حقیقت نقشه دشمن را تکمیل کرده است.
زائر دفاع مقدس اظهار داشت:انقلاب را با امام و شهدا و رهبر انقلاب در دنیا می شناسند و هر پیروزی را دست برتر خدا می دانند، هیچ نیروی سپاهی و بسیجی در دوران جنگ‌درجه نداشتند بلکه قلبشان درجات الهی را طی می کرد.

بهزادی در پایان افزود: انقلاب در همه زمینه ها با عنایت شهدا رشد داشته است و هرجا نامی از شهید نبوده است وضعیت خوبی نداریم که امیدوارم سال جدید را با شکوه و پربرکت آغاز کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها