خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آغاجاری گفت : شهدای مدافع حرم بهترین الگو برای همه جوانان و بخصوص مسئولین در همه زمینه ها از جمله فعالیت های جهادی هستند.
کد خبر: ۹۱۲۲۱۵۱
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آغاجاری سرهنگ دوم پاسدار جمالی در گفتگو با خبرگزاری بسیج از دیدار با خانواده معظم شهدای مدافع حرم در شهرستان آغاجاری جهت تبریک سال نو خبر داد.

ایشان ضمن تبریک سال جدید و اشاره به شعار سال که به فرموده رهبر معظم انقلاب رونق تولید داخلی می باشد و لزوم تلاش مردم و دستگاههای دولتی در جهت تحقق این مهم عنوان کرد: شهدای مدافع حرم بهترین الگو برای همه جوانان و بخصوص مسئولین در همه زمینه ها از جمله فعالیت های جهادی هستند.

سرهنگ دوم پاسدار جمالی اظهار کرد: به حول قوه الهی در ایام نوروز به همراه تعدادی از مسئولین ادارات از جمله رئیس فنی حرفه ، اداره برق و جهاد کشاورزی اقدام به سرکشی و دیدار و دید و بازدید از شهدای جنگ تحمیلی،شهدای مدافع حرم و ایثارگران دفاع مقدس نمودیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آغاجاری گفت: در این دیدارها ضمن تبریک سال جدید به همراه تعدادی از مسئولین ادارات به درد دل و مشکلات این بزرگواران در جهت کمک و رفع مشکل گوش داده شد و همچنین هدایایی هم اهداء گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها