آیه الله طبرسی از اثربخشی راهیان نور در بین نسل جدید سخن گفت و متذکر شد: جوان امروز نیازمند شناخت و کسب معرفت از رزمندگان دارد و راهیان نور بهترین و تاثیرگذارترین مسیر برای درک این شناخت است و باید ار مبتکر آن قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۱۲۲۱۳۶
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، در پنجمین روز از بهار 98 و آغاز اولین روز کاری ادارات، سردار پاسدار«عبدالله ملکی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس مازندران با آیت‌الله «نورالله طبرسی» نماینده ولی فقیه در استان مازندران دیدار کرد.

سردار ملکی در سخنانی ضمن تبریک عید نوروز و آغاز سال نو، گزارشی از سفر راهیان نور ارائه کرد و اظهار داشت: الحمدلله راهیان نور امسال هم مانند سال‌های گذشته پرشور و باشکوه برگزار شد.

وی به میزبانی استان مازندران از جشنواره ره آورد سرزمین نور در 28 اسفندماه سال گذشته اشاره کرد و گفت: همچنین مراسم سالگرد 2 شهید گمنام یکی از برنامه‌های راهیان نور مازندران بود که با استقبال خوب زائران برگزار شد.

آیت‌‌الله طبرسی نیز ضمن تبریک سال نو در سخنانی با اشاره به راهیان نور نوروزی، این سفر نورانی را برای نسل جوان و نوجوان لذت بخش دانست و گفت: راهیان نور حالت معنوی مثل جبهه دارد و آن توجهی که در بین رزمندگان دفاع مقدس وجود داشت در راهیان نور متجلی شد.

وی از اثربخشی راهیان نور در بین نسل جدید سخن گفت و متذکر شد: جوان امروز نیازمند شناخت و کسب معرفت از رزمندگان دارد و راهیان نور بهترین و تاثیرگذارترین مسیر برای درک این شناخت است و باید ار مبتکر آن قدردانی کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها