دو تن از گردشگران اهل تبریز که با روشن کردن ذغال داخل چادر مسافرتی در محدوده بازار بزرگ ساحلی در اثر استنشاق گاز مونواکسیدکرین دچار گازگرفتگی شدند.
کد خبر: ۹۱۲۲۱۲۷
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آستارا دقایقی‌پیش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آستارا اظهار کرد: دو تن از گردشگران اهل تبریز که با روشن کردن ذغال داخل چادر مسافرتی در محدوده بازار بزرگ ساحلی در اثر استنشاق گاز مونواکسیدکربن دچار گاز گرفته شدند.

نظام عباسی با بیان اینکه مسموم‌شدگان پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی با یک دستگاه آمبولانس 115 به بیمارستان شهید بهشتی شهرستان آستارا منتقل شدند گفت: هم‌اکنون حال عمومی حادثه‌دیدگان مساعد است.

وی از شهروندان و گردشگران خواست ضمن خودداری از روشن کردن ذغال و گاز پینک‌نیک در داخل چادرهای مسافرتی با رعایت هرچه بیشتر نکات ایمنی از محکم بستن و باز بودن مسیر خروجی لوله‌های بخاری و آب‌گرم‌کن اطمینان حاصل کنند تاز از وقوع حوادث مشابه پیش‌گیری به‌عمل‌آید.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آستارا با بیان اینکه این شهرستان دارای سه پایگاه اورژانس و یک کمپ در محدوده بازار بزرگ ساحلی دارد تصریح کرد: در طول تعطیلات عید نوروز 66 مورد مأموریت تصادفی و غیرتصادفی توسط کارشناسان فوریت های پزشکی شهرستان آستارا انجام شده است.

انتهای پیام /

ارسال نظرات