مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج شهرکرد:

اردوی راهیان نور بصیرت افزاست

حجت الاسلام محمدعلی فتاحیان گفت: اردوهای راهیان نور، بصیرت جوانان جهت مقابله با تهدیدات دشمنان را افزایش میدهد.
کد خبر: ۹۱۲۲۱۲۴
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵

 به گزارش خبرنگار روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد، حجت الاسلام محمدعلی فتاحیان در گفت و گو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: برگزاری اردوهای راهیان نور اقدامی بسیار مؤثر برای زنده نگه داشتن جان‌فشانی و ایثارگری رزمندگان و شهداء، در طول هشت سال دفاع مقدس است.

فتاحیان با بیان این که اردوهای راهیان نور نشانگر شهامت، فداکاری، ایثار و گذشت ملت غیور ایران است، تأکید کرد: یکی از بزرگترین دستاوردهای برگزاری طرح اعزام کاروان راهیان نور، آشنایی جوانان و نسل های بعد از جنگ، با تاریخ پر افتخار هشت سال دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور یکی از بزرگترین اقدامات فرهنگی در کشور است، تاکیدکرد: کسانی که توفیق حضور در این اردوها را دارند نباید فرصت را از دست بدهند و باید نهایت استفاده‌ را از این فضا داشته باشند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد با مهم خواندن انتقال فرهنگ جهاد و شهادت به نسل جدید گفت: اگر این نسل با این فرهنگ غنی تربیت شود می‌تواند به یک نیروی مقاوم در برابر دشمن تبدیل‌شده و برای آینده ایران اسلامی و دفاع از آرمان‌ها بسیار کارگشا باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار